FANDOM

Najpotężniejszy Wojownik! Vegetto Super Saiyanin 4!! (jap. 最強の戦士!スーパーサイヤ人4ベジット!! [Saikyō no senshi! Sūpā Saiya-jin fō Bejītto!!]) – to piąty odcinek Super Dragon Ball Heroes.

Fabuła Edytuj

Na samym początku odcinka, Son Gokū w formie Super Saiyanina Goda walczy z Cumberem. Z początku Gokū i Cumber byli sobie równi ale Zły Saiyanin złapał przeciwnika za nogę i wyrzucił go na ziemię następnie dobił go niszczycielską kulą. Wybuch kuli był na tyle silny, że zniszczył jeden z łańcuchów więziennej planety i spowodował pękniecie skał. Gdy Fu wrócił do swojego laboratorium, zastał je zniszczone, wpadł w złość. Wyczerpany Son Gokū mimo wielu obrażeń uderzył Cumbera, ale ten skontrował jego atak i przygniótł z wielką siłą jego głowę. Cumber widzą, że jego przeciwnik nie jest w stanie się podnieść przestał go przygniatać wzbił się w powietrze i zaatakował go pociskami energii ki.

Gdy miał zadać już ostatni cios przybył Son Gokū: Xeno wraz z Vegetą: Xeno w formie Super Saiyanina 4 i zablokowali jego atak. Duet rzuca wyzwanie Cumberowi, który przyjmuje ich wyzwanie. Trunks, Vegeta i Mài są zdziwieni pojawieniem się Gokū: Xeno i Vegety:Xeno. Złoty Cooler obserwuje przebieg wydarzeń.

Cumber przemienia się w Super Saiyanina 3 i atakuje Saiyan niszczycielskim pazurem. Son Gokū: Xeno i Vegeta: Xeno zdają sobie sprawię z silnego ki przeciwnika i decydują się użyć kolczyków Potara po czym przemienili się w Vegetto: Xeno w formie Super Saiyanina 4.

Siła Vegetto: Xeno i Cumbera jest tak  silna, że pękły łańcuchy. Vegetto: Xeno ma przewagę, ale Cumber używa niszczycielskiej kuli na co Vegetto: Xeno odpowiada Kamehame-Ha. Vegetto: Xeno wygrał pojedynek po czym rozłączył się. Kamehame-Ha Vegetto: Xeno zniszczył pieczęć co spowodowało czerwony kolor nieba a zniszczone fragmenty łańcucha unoszą się w powietrzu.

Przybył Fu i ze złości przemienił się w Super Fu, ponieważ Son Gokū: Xeno i Vegeta: Xeno zniszczyli jego laboratorium i tym jego plan. Demon zamierza wydać karę (pokonać) duet z patrolu czasu.

Główne wydarzenia Edytuj

  • Laboratorium oraz plan Fu runął.
  • Przybył Son Gokū: Xeno i Vegeta: Xeno.
  • Pojawił się Vegetto: Xeno.
  • Cumber został pokonany przez Vegetto: Xeno.

Występowanie Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Obiekty Edytuj

Formy i transformacje Edytuj

Techniki Edytuj

Pojedynki Edytuj

  • Son Gokū (Super Saiyanin God/Bazowa forma) kontra Cumber,
  • Son Gokū: Xeno (Super Saiyanin 4) i Vegeta: Xeno (Super Saiyanin 4) kontra Cumber (Bazowa forma/Super Saiyanin 3),
  • Vegetto: Xeno (Super Saiyanin 4) kontra Cumber (Super Saiyanin 3),
  • Son Gokū: Xeno (Super Saiyanin 4) i Vegeta: Xeno (Super Saiyanin 4) kontra Fu (Super Fu).

GaleriaEdytuj

Galeria Edytuj