FANDOM

Szewska pasja Gokū! Zły Saiyanin szarżuje w amoku! (jap. 暴走した悟空!悪のサイヤ人大暴れ! [Bōsō Shita Gokū! Aku No Saiyahito Dai Abare!]) – to drugi odcinek Super Dragon Ball Heroes.

Fabuła Edytuj

Cumber opuścił miejsce, w którym został przytrzymywany przez Fu. Demon wszystko obserwuje i jest bardzo zadowolony. Son Gokū, Vegeta i Mài idą szukać Trunksa. Książę Saiyan zauważył Cumbera. Songo mówi, że ma niesamowite ki, a Mài poszła się schować za skale. Zły Saiyanin rozrzucił z aury pociski ki, Vegeta i Gokū ruszają w jego stronę. Songo w formie Super Saiyanina 2 dotknął aury Cumbera, stracił nad sobą kontrolę i zaczął atakować Vegetę. Jeden pocisk ki leciał w stronę Mài, ale pojawił się Trunks i zdołał odepchnąć pocisk. Trunks przemienił się w Super Saiyanina i zaczął atakować Gokū. Vegeta rusza w stronę Cumbera, ale zatrzymał go Cooler. Fu za pomocą telepatii powiedział, że Cumber to Zły Saiyanin. Songo zaczął potyczkę z Coolerem. Mài wyciąga kapsułkę Hoi-Poi, w której są świeże ubrania dla Trunksa i każe mu się przebrać. Cooler mówi, że jego młodszy brat - Freezer- osiągną złotą formę, którą on też posiada. Cooler, więc przemienia się w Złotego Coolera, powala Songa i trafia Cumbera Złotą Supernową. Gokū wraca do siebie. Cumber rozrywa kaftan bezpieczeństwa i wyzywa wszystkich na pojedynek. Mài wyciąga z kieszeni kolczyki potara i daje je Gokū i Vegecie. Trunks chce odwrócić uwagę Cumbera, więc przemienia się w Super Saiyanina i atakuje go mieczem. Zły Saiyanin złapał miecz i Trunksa za szyję, dusząc go, Cooler atakuje Cumbera pociskami ki ale nie przynosi to efektu. Gokū i Vegeta przeczepiają potara do uch i łączą się w Vegetto, który wyzywa Cumbera na pojedynek. Saiyanin przemienia się w Super Saiyanina Blue i rusza w stronę Złego Saiyanina.

Główne wydarzenia Edytuj

  • Cumber opuścił miejsce, w którym został przytrzymywany przez Fu.
  • Son Gokū w formie Super Saiyanina 2 stracił nad sobą kontrolę po dotknięciu aury Cumbera.
  • Trunks z przyszłości i Cooler przebyli na miejsce potyczki.
  • Cooler opanował złotą formę.
  • Vegeta i Son Gokū użyli potara, przemieniając się w Vegetto.

Występowanie Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Obiekty Edytuj

Formy i transformacje Edytuj

Techniki Edytuj

Pojedynki Edytuj

  • Son Gokū (Bazowa forma, Super Saiyanin) i Vegeta kontra Cumber.
  • Vegeta kontra Son Gokū (Niekontrolowany Super Saiyanin 2).
  • Trunks z przyszłości (Super Saiyanin) kontra Son Gokū (Niekontrolowany Super Saiyanin 2).
  • Cooler (Piąta forma/Złota forma) kontra Son Gokū (Niekontrolowany Super Saiyanin 2).
  • Cooler (Złota forma) kontra Cumber .
  • Trunks z przyszłości (Super Saiyanin/Bazowa forma) i Cooler (Złota forma) kontra Cumber.

Galeria Edytuj