FANDOM

Gokū kontra Gokū! Kurtyna w górze. Niebotyczna bitwa na Więziennej Planecie! (jap. 悟空vs悟空!監獄惑星で超絶バトル開幕! [Gokū bāsasu gokū! Kangoku wakusei de chōzetsu batoru kaimaku!]) – pierwszy odcinek promocyjnej miniserii Super Dragon Ball Heroes.

Fabuła Edytuj

Son Gokū i Vegeta trenują na Planecie Beerusa, toczą krótką potyczkę przeciwko Whisowi, w której Anioł zwycięża. Przybiega Mài i mówi, że Trunks zniknął. Shin dodaje, iż Trunks z przyszłości miał przybyć na tę planetę, by trenować. Zza drzewa wychodzi Fu, który tłumaczy, że jest przyjacielem Trunksa, i że Saiyanin został „uwikłał się w coś strasznego” i wylądował na Więziennej Planecie, na której są niebezpieczni różnych wszechświatów. Gokū, Vegeta i Mài przybywają na wspomnianą przez Fu planetę za pomocą teleportacji. Nadlatuje Son Gokū: Xeno, przemienia się w SSJ4 i rusza w stronę Gokū i spółki, chcąc jakby zaatakować stojącego za nimi Fu. Gokū z teraźniejszości transformuje się w SSJB i wyskakuje mu na spotkanie i zaczynają pojedynek. Son Gokū unosi się w górę i nagle uderza głową w przeźroczystą osłonę, jego Xeno odpowiednik tłumaczy, że to całkowicie zamknięta, odseparowana przestrzeń, a ucieczka jest niemożliwa. Obydwaj używają przeciwko sobie Kamehame-Hy; wiązki po zetknięciu ze sobą zmieniają się w pył. Śmiejący się Fu kpi z obydwu Gokūū, na co Saiyanin Xeno strzela w niego kulą energii, Demon z łatwością ją odbija. Son Gokū: Xeno wyjaśnia, że pracuje w Patrolu Czasu i zajmuje się łapaniem przestępców przekraczających wymiary. Fu tłumaczy, że Więzienna Planeta to teren jego eksperymentu; ośrodek własnoręcznie stworzony przez Demona. Fu zebrał na niej silnych wojowników z różnych czasoprzestrzeni, którzy mają tam dla niego walczyć po wsze czasy. Fu pyta Gokū: Xeno, czy celowo dał się schwytać, by móc zbadać to miejsce, Saiyanin nie odpowiada. Mài pyta się o Trunksa, Demon oznajmia że za to, iż pół-Saiyanin swobodnie podróżował w czasie i przestrzeni musi odbyć stosowną karę. Chciał użyć go jako przynęty, aby złapać też Mài. Dodaje też, że muszą zebrać siedem specjalnych smoczych kul (które przydzielił różnym wojownikom na planecie), by Trunks mógł z stamtąd uciec, po czym Demon znika. Tymczasem Trunks budzi się i wychodzi z więzienia, na swojej drodze napotyka Coolera w piątej formie, który chce smocze kule, którą nosi przy sobie Trunks. Fu na końcu mówi w swoim laboratorium, że wszyscy „aktorzy” są już na miejscu (czyli na Więziennej Planecie) i eksperyment może wejść w końcową fazę. A do Złego Saiyanina, mówi, że na swoją kolej musi jeszcze chwilkę poczekać.

Główne wydarzenia Edytuj

Występowanie Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Obiekty Edytuj

Formy i transformacje Edytuj

Techniki Edytuj

Pojedynki Edytuj

Siedziba Fu (SDBH, odc. 001)

Ciekawostka Edytuj

Galeria Edytuj