FANDOM

Son Gokū kontra Son Gokū: Xeno (jap. 孫悟空vs孫悟空:ゼノ [Son Gokū bāsasu Son Gokū: zeno]) – jest to pojedynek, który rozpoczną się przez nieporozumienie. Son Gokū: Xeno chciał zaatakować Fu ale Son Gokū stał mu na przeszkodzie bo myślał, że on che walczyć z nim.

Prolog Edytuj

Son Gokū, Vegeta i Mài z przyszłości przybyli na Więzienną Planetę, by odnaleźć Trunksa z przyszłości. Vegeta poczuł podobne ki do Kakarotta i cała trójka zobaczyła nadlatującego Son Gokū: Xeno.

Pojedynek Edytuj

Son Gokū: Xeno w formie Super Saiyanina 4 atakuje Super Saiyanina Blue Son Gokū, który broni się rękami. Gokū: Xeno mówi do odpowiednika z teraźniejszości, że nie przybył po niego i prosi go o przesunięcie się. Son Gokū: Xeno atakuje kulą energii, ale przeciwnik to unika. Następnie dochodzi pomiędzy nimi wymiana ciosów. Son Gokū: Xeno znów atakuje kulą anergii, a Son Gokū to unika. Wzbijają się w górę i używają na siebie Kamehame-Ha, które po niezetknięciu zmieniło se w pył, ponieważ siły się równoważyły. Po tych atakach pojedynek się kończy.

Następstwa Edytuj

Po pojedynku bohaterowie zobaczyli Fu, który się śmieje i rozpoczęli z nim dialog.

Debiut Edytuj

Formy i transformacje Edytuj

Techniki Edytuj

Odniesienia Edytuj

Galeria Edytuj