FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Ten artykuł dotyczy wnuka Pan. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.

Son Gokū Junior (chiń. 孫悟空初級 [Sūn Wùkōng Chūjí], jap. ソンゴクージュニア [Son Gokū Junia], pl. w anime Songo Junior, pl. w mandze brak polskiej wersji, fr. Son Goku Junior, ang. Goku jr.) – w 1/16 Saiyanin w pozostałych 15/16 Ziemianin.

Jest wnukiem Pan i praprawnukiem Gokū o jego rodzicach wiadomo tyle, że „zginęli w wypadku samochodowym”. Wyglądem do złudzenia przypomina przodka, jednak jego hart ducha i wola walki pozostawiają wiele do życzenia.

Dziedzictwo BohateraEdytuj

Widz poznaje go, gdy ma około dwanaście lat i uczęszcza do podstawówki, gdzie poznaje Packa, szkolnego łobuza, później przyjaciela. Gdy Pan ulega chorobie serca, mały Gokū postanawia uzdrowić ją za pomocą Sì Xīng Qiú – smoczej kuli przodka.
Son jr

Son Jr w formie SSJ

Wyrusza w pełną niebezpieczeństw podróż i napotyka na swej drodze wielu przeciwników, m.in. Mambę i jej ludzi.

Pod wpływem gniewu udaje mu się przemienić w SSJ. Znajduje kulę dawnego Gokū, Pan zdrowieje, a malec odbywa pouczającą rozmowę z przodkiem.

Dragon Ball GTEdytuj

Po pewnym czasie i intensywnym treningu z Pan opanowuje poziom SSJ i startuje w Tenka-ichi Budōkai, ubierając poszarpany strój Gokū seniora (to ubranie, które Gokū zgubił po walce z Yī Xīng Lóngiem), gdzie w finale staje do walki z Vegetą Juniorem, potomkiem Vegety, księcia saiyańskiej rasy. Walka jest zacięta, (z Zaświatów, by ją obejrzeć, przybywa nawet stary Gokū i siada na trybunach), jej dokładny przebieg i warunki rozstrzygnięcia nie są znane widzowi, spiker mistrzostw mówi tylko, że Gokū Jr wypadł za matę.

GaleriaEdytuj