FANDOM

Son Gokū Xeno (jap. 孫悟空:ゼノ [Son gokū: zeno])Saiyanin, inne wcielenie Gokū z teraźniejszości, członek Patrolu Czasu; wojownik pochodzący z alternatywnej w stosunku do teraźniejszości linii czasowej.

Wygląd Edytuj

Son Goku; Xeno (1) (SDBH, odc. 001)

Son Gokū: Xeno to wysoki i umięśniony mężczyzna, ciałem nie różni się od Son Gokū z teraźniejszości. Nosi czarne dōgi: koszulę z krótkim rękawem i długie spodnie, tradycyjne obuwie do kung-fu, kostki usztywnia bandażami przypominającymi ściągacze-stabilizatory stosowane w muay thai czy taekwondo, podobne do tych używanych przez Pamputa. Ma na sobie również jasnoczerwony bezrękawnik w typie haori przewiązany w talii jasnoniebieskim obi, na nadgarstkach frotki tego samego koloru. U pasa nosi mieszek z senzu, na plecach ma umocowaną na jutowej linie pochwę z Nyoi-bō.

Charakter Edytuj

Charakter i osobowość ma identyczne co odpowiednik z teraźniejszości.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Historia Son Gokū: Xeno jest bardzo podobna do historii Son Gokū, ponieważ wiadomo, że doświadczył wydarzenia z sag Freezera, Cella i Buu oraz filmy Super Saiyanin Son Gokū, Odrodzenie fuzji!! Gokū i Vegeta i Atak Smoka i wydarzenia Dragon Ball GT. Dodatkowo, w przeciwieństwie do jego głównego odpowiednika, Gokū: Xeno nie doświadczył wydarzeń z serii Dragon Ball Super.

Super Dragon Ball Heroes (anime) Edytuj

Son Gokū zostaje przeniesiony na Więzienną Planetę przez Fu, gdzie ma walczyć z innymi wojownikami. Jego pierwszym wojownikiem jest Son Gokū z linii czasowej Beerusa. Obaj walczą, dopóki Gokū nie trafia w barierę otaczającą świat. Wtedy Fu mówi im o swoim planie. Gokū wykorzystuje nieobecność Fuu i demoluje mu laboratorium. Wraca wraz z Vegetą: Xeno na Więzienną Planetę i ratują Gokū przed atakami Cumbera. Scalają się w Vegetto: Xeno i pokonują Canbę. Fuzja się rozpada, atakuje ich Fuu, ale odpierają jego atak. Gokū: Xeno i Vegeta: Xeno walczą z Fuu. Cunber atakuje ich i pokonuje. Wojownicy oglądają jego walkę z Gokū.

Super Dragon Ball Heroes (manga) Edytuj

Saga Posępnego Świata DemonówEdytuj

Ta sekcja potrzebuje treści.Dodaj ją!

Saga wszechświatówEdytuj

Ta sekcja potrzebuje treści.Dodaj ją!

Saga Posępnego CesarstwaEdytuj

Ta sekcja potrzebuje treści.Dodaj ją!

Siła Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści.Dodaj ją!

Techniki Edytuj

  • Technika latania - umiejętność pozwalająca unosić się w powietrzu przy użyciu energii ki.
  • Kamehame-Ha - Potężny strzelał ki z dwóch rąk po skoncentrowaniu dużej ilości ki.
  • Fuzja - technika umożliwiająca połączenie się dwóch wojowników w jedną postać poprzez wykonanie specjalnego tańca.

Formy i transformacje Edytuj

  • Super Saiyanin - na Namek podczas bitwy z Freezerem Gokū: Xeno osiąga tą formę.
  • Super Saiyanin 3 – Gokū: Xeno jest w stanie przekształcić się w Super Saiyanina 3.
  • Super Saiyanin God - w mandze DBH, Gokū: Xeno udaje się przekształcić się w SSJG, czyniąc to poprzez pożyczanie mocy od swoich sojuszników. Nigdy w pełni nie opanował tej postaci.[potrzebne źródło]
  • Super Saiyanin 4 – potrafi przemienić się w SSJ4 w dowolnej chwili. Używa postaci tylko wtedy, gdy jest to absolutnie konieczne, ponieważ Chronoa zabroniła się weń przeistaczać.

Pojedynki Edytuj

Super Dragon Ball Heroes

  • Son Gokū kontra Son Gokū: Xeno,
  • Son Gokū: Xeno kontra Fu.
  • Son Gokū: Xeno (Super Saiyanin 4) i Vegeta: Xeno (Super Saiyanin 4) kontra Cumber (Bazowa forma/Super Saiyanin 3),
  • Son Gokū: Xeno (Super Saiyanin 4) i Vegeta: Xeno (Super Saiyanin 4) kontra Fu (Super Fu),
  • Son Gokū: Xeno (Super Saiyanin 4) i Vegeta: Xeno (Super Saiyanin 4) kontra Cumber.

Galeria Edytuj