Dragon Ball Wiki
Advertisement

Rodzina[]

Bardock[]

W filmie Bardock: Ojciec Gokū, Bardock nie interesuje się synem, wręcz gardzi nim z powodu niskiej mocy bojowej. Dopiero wizja Gokū pokonującego Freezę sprawia, że Bardock jest z niego dumny i życzy mu wygranej. Według Dragon Ball Minus, Bardock kocha syna i ewakuuje go na Ziemię, żeby ocalić go przed Freezą. Tak samo jest w filmie kinowym o Brolym, gdzie Bardock wykazuje się wielką troską o Kakarotto i przeczuwając nadchodzącą zagładę planety Vegeta wysyła młodszego syna na względnie bezpieczną Ziemię, by uchronić go przed śmiercią. Do tego, nie wzgardził nim ze względu na niski poziom bojowy.

Gine[]

Gine jest matką Gokū, która bardzo kocha jego i Raditza, razem z mężem ewakuują syna na Ziemię, żeby ocalić go przed atakiem Freezy.

Raditz[]

Starszy brat Gokū, który gardzi nim, dlatego, że mężczyzna zżył się z ludźmi. Saiyanin porywa Gohana, czym denerwuje Gokū, który zabija go razem z Piccolo.

Chichi[]

Żona Gokū, która rządzi cała rodziną. Gokū boi się jej, słucha jej, ale zawsze stawia na swoim, kiedy wymaga tego sytuacja. Chichi potrafi wyegzekwować swoje żądania wobec rodziny. Gokū bardzo ją kocha, szanuje i liczy się z jej zdaniem, Chichi bardzo kocha swojego męża i się o niego troszczy.

Son Gohan[]

Starszy syn, Gokū wierzy w jego siłę, uczy go walczyć i angażuje go w ratowanie Ziemi. Gohan bardzo kocha i szanuje ojca. Nazwał go na cześć swojego przybranego dziadka. Urodził się z ogonem takim jak on. W dzieciństwie Chichi nie pozwoliła Gohanowi trenować i zostać mistrzem sztuk walki takim jak Gokū i zmusiła go do nauki, aby zostać uczonym.

Son Goten[]

Młodszy syn Gokū, który poznał ojca w wieku 7 lat. Gokū ucieszył się na jego widok i pokochał go. Goten początkowo nieśmiały wobec Gokū pokochał go i często asystował mu w pracach polowych. Gokū pozwala mu pomagać sobie, ale martwi się o niego i pilnuje, by nie spotkało go nic złego, jednocześnie wierząc w jego umiejętności.

Pan[]

Wnuczka Gokū ze strony Gohana. Gokū troszczy się o nią, pilnuje jej, dba, by nic jej nie zagrażało, ale traktuje ją jak dziecko i nie angażuje w swoje walki. Pan sama z własnej woli uczestniczy w walkach i towarzyszy dziadkowi w poszukiwaniach smoczych kul w przestrzeni kosmicznej. Z czasem Gokū zaczyna ją traktować bardziej po partnersku i pozwala jej uczestniczyć w walkach.

Gyū Maō[]

Teść Gokū, który go lubi i szanuje, mężczyzna często staje po stronie Gokū w kwestiach wychowywania Gohana.

Videl[]

Synowa Gokū, Saiyanin szanuje ją i jest dla niej zawsze miły.

Son Gokū Junior[]

Prapraprawnuk Gokū, który spotyka swojego przodka, kiedy znajduje Sì Xīng Qiú. Gokū jest dla niego serdeczny, pociesza go, mówiąc o jego odwadze i wyjaśnia działanie smoczych kul. Gokū Junior wypłakuje mu się.

Son Gohan (dziadek)[]

Początkowo Gokū sprawia mu problemy, po uderzeniu w głowę staje się miłym i posłusznym dzieckiem, po przemianie w Ōzaru zabija dziadka. Dziadek uczył Gokū walczyć, mężczyzna go szanuje i cieszy się, gdy spotyka go u Uranai Baby. Dziadek również kocha Gokū i przebacza mu stratowanie.

Znajomi i przyjaciele[]

Bulma[]

Są swoimi najlepszymi przyjaciółmi. W swoim życiu oraz młodości napotykali bardzo dużo przygód i dobrych wspomnień. Szanują siebie nawzajem i w pewnym momencie możliwe, że coś między nimi się rodziło. Razem spędzili ponad całe życie i wiedzą, że mogą sobie zaufać.

Kurilín[]

Najlepszy przyjaciel, początkowo rywale, z czasem zostają najlepszymi przyjaciółmi, razem ćwiczą, walczą, złość spowodowana śmiercią Kuririna pozwoliła Gokū osiągnąć SSJ. Gokū szanuje i lubi Kuririna, także wtedy, gdy ten przestaje walczyć i pomaga mu wrócić do treningu. Do końca DBGT mężczyźni bardzo się lubią.

Vegeta[]

Początkowo wrogowie, kiedy Vegeta chciał zniszczyć Ziemię, Gokū bronił planety. Son darował mu życie, przez co Vegeta zaczął go nienawidzić. Na Namek Vegeta mimo zazdrości, cieszy się, że osoba saiyańskiej rasy może pokonać Freezę. Później motywacją Vegety jest pokonanie Gokū. Sam Gokū widząc, że Vegeta jest słabszy od niego zaczyna traktować go jak kolegę, z czasem zaprzyjaźniają się. Gokū zawsze szanował Vegetę. Vegeta nie lubi Gokū, ale traktuje jako jedynego przyjaciela, Gokū jest mu przychylny. Po Sadze Bū najpierw rywalizują, potem są przyjaciółmi i walczą razem z wrogami atakującymi Ziemię.

Mister Satan[]

Jest teściem Son Gohana. Szanują siebie nawzajem.

Piccolo[]

Są dobrymi przyjaciółmi. Potrafią się poświęcić dla siebie nawzajem jak np. W DBZ w sadze Raditza.

Yǐnchá[]

Przyjaciel. Szanują się nawzajem jednak nie wchodzą w bliższe relacje.

Tiānjīnfàn[]

Przyjaciel. Szanują siłę nawzajem jednak nie wchodzą w bliższe relacje.

Jiǎozi[]

Są przyjaciółmi. Szanują siebie nawzajem.

Osiemnastka[]

Początkowo wraz z bratem bliźniakiem, chciała go zabić. Potem jednak po sadze Cella , postawiła się po dobrej stronie. Są dobrymi przyjaciółmi. Son Goku nawet kilka razy uratował ją przed odpadnięciem z Turnieju Mocy.

Siedemnastka[]

W sądzę Cella nie mieli do siebie żadnych uczuć. W DBS podczas Turnieju Mocy zaprzyjaźnili się. Traktują siebie z szacunkiem.

Paikūhan[]

Beerus[]

Ūb[]

Gokū wyczuwa jego siłę, zmusza go do uwolnienia pełnej mocy, następnie uczy go lepiej walczyć. Ūb jest uczniem Gokū, bardzo go szanuje i pomaga, kiedy może. Gokū również go szanuje i lubi.

Rywale i wrogowie[]

Freezer[]

Cell[]

Majin Bū[]

Hit[]

Gokū Black[]

Zamasu[]

Jiren[]

Mistrzowie[]

Muten Rōshi[]

Karin[]

Mister Popo[]

Ziemski Bóg[]

Północny Król Światów[]

Stary Bóg Światów[]

Whis[]

Advertisement