FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Rodzina Edytuj

Bardock Edytuj

W filmie Bardock: Ojciec Gokū, Bardock nie interesuje się synem, wręcz gardzi nim z powodu niskiej mocy bojowej. Dopiero wizja Gokū pokonującego Freezę sprawia, że Bardock jest z niego dumny i życzy mu wygranej. Według Dragon Ball Minus, Bardock kocha syna i ewakuuje go na Ziemię, żeby ocalić go przed Freezą. Tak samo jest w filmie kinowym o Brollym, gdzie Bardock wykazuje się wielką troską o Kakarotto i przeczuwając nadchodzącą zagładę planety Vegeta wysyła młodszego syna na względnie bezpieczną Ziemię, by uchronić go przed śmiercią. Do tego, nie wzgardził nim ze względu na niski poziom bojowy.

Gine Edytuj

Gine jest matką Gokū, która bardzo kocha jego i Raditza, razem z mężem ewakuują syna na Ziemię, żeby ocalić go przed atakiem Freezy.

Raditz Edytuj

Brat Gokū, który gardzi nim, dlatego, że mężczyzna zżył się z ludźmi. Saiyanin porywa Gohana, czym denerwuje Gokū, który zabija go razem z Piccolo.

Chichi Edytuj

Żona Gokū, która rządzi cała rodziną. Gokū boi się jej, słucha jej, ale zawsze stawia na swoim, kiedy wymaga tego sytuacja. Chichi potrafi wyegzekwować swoje żądania wobec rodziny. Gokū bardzo ją szanuje i liczy się z jej zdaniem, Chichi bardzo kocha męża.

Son Gohan Edytuj

Starszy syn, Gokū wierzy w jego siłę, uczy go walczyć i angażuje go w ratowanie Ziemi. Gohan bardzo kocha i szanuje ojca.

Son Goten Edytuj

Młodszy syn Gokū, który poznał ojca w wieku 7 lat. Gokū ucieszył się na jego widok i pokochał go. Goten początkowo nieśmiały wobec Gokū pokochał go i często asystował mu w pracach polowych. Gokū pozwala mu pomagać sobie, ale martwi się o niego i pilnuje, by nie spotkało go nic złego, jednocześnie wierząc w jego umiejętności.

Pan Edytuj

Wnuczka Gokū ze strony Gohana. Gokū troszczy się o nią, pilnuje jej, dba, by nic jej nie zagrażało, ale traktuje ją jak dziecko i nie angażuje w swoje walki. Pan sama z własnej woli uczestniczy w walkach i towarzyszy dziadkowi w poszukiwaniach smoczych kul. Z czasem Gokū zaczyna ją traktować bardziej po partnersku i pozwala jej uczestniczyć w walkach.

Gyū Maō Edytuj

Teść Gokū, który go lubi i szanuje, mężczyzna często staje po stronie Gokū w kwestiach wychowywania Gohana.

Videl Edytuj

Synowa Gokū, Saiyanin szanuje ją i jest dla niej zawsze miły.

Son Gokū Junior Edytuj

Prapraprawnuk Gokū, który spotyka swojego przodka kiedy znajduje smoczą kulę. Gokū jest dla niego serdeczny, pociesza go, mówiąc o jego odwadze i wyjaśnia działanie smoczych kul. Gokū Jr wypłakuje mu się.

Son Gohan (dziadek) Edytuj

Początkowo Gokū sprawia mu problemy, po uderzeniu w głowę staje się miłym i posłusznym dzieckiem, po przemianie w Ōzaru zabija dziadka. Dziadek uczył Gokū walczyć, mężczyzna go szanuje i cieszy się, gdy spotyka go u Uranai Baby. Dziadek również kocha Gokū i przebacza mu stratowanie.

Znajomi i przyjaciele Edytuj

Bulma Edytuj

Są swoimi najlepszymi przyjaciółmi. W swoim życiu oraz młodości napotykali bardzo dużo przygód i dobrych wspomnień. Szanują siebie nawzajem i w pewnym momencie możliwe, że coś między nimi się rodziło. Razem spędzili ponad całe życie i wiedzą, że mogą sobie zaufać.

Kuririn Edytuj

Najlepszy przyjaciel, początkowo rywale, z czasem zostają najlepszymi przyjaciółmi, razem ćwiczą, walczą, złość spowodowana śmiercią Kuririna pozwoliła Gokū osiągnąć SSJ. Gokū szanuje i lubi Kuririna, także wtedy, gdy ten przestaje walczyć i pomaga mu wrócić do treningu. Do końca DBGT mężczyźni bardzo się lubią.

Vegeta Edytuj

Początkowo wrogowie, kiedy, Vegeta chciał zniszczyć Ziemię, Gokū bronił planety. Son darował mu życie, przez co Vegeta zaczął go nienawidzić. Na Namek Vegeta mimo zazdrości, cieszy się, że osoba saiyańskiej rasy może pokonać Freezę. Później motywacją Vegety jest pokonanie Gokū. Sam Gokū widząc, że Vegeta jest słabszy od niego zaczyna traktować go jak kolegę, z czasem zaprzyjaźniają się. Gokū zawsze szanował Vegetę. Vegeta nie lubi Gokū, ale traktuje jako jedynego przyjaciela, Gokū jest mu przychylny. Po Sadze Bū najpierw rywalizują, potem są przyjaciółmi i walczą razem z wrogami atakującymi Ziemię.

Mister Satan Edytuj

Jest teściem Son Goku. Szanują siebie nawzajem.

Piccolo Edytuj

Są dobrymi przyjaciółmi. Potrafią się poświęcić dla siebie nawzajem jak np. W DBZ w sądze Raditza.

Yamcha Edytuj

Przyjaciel. Szanują się nawzajem jednak nie wchodzą w bliższe relacje.

Tenshinhan Edytuj

Przyjaciel. Szanują siłę nawzajem jednak nie wchodzą w bliższe relacje.

Chaoz Edytuj

Są przyjaciółmi. Szanują siebie nawzajem.

Osiemnastka Edytuj

Początkowo wraz z bratem bliźniakiem, chciała go zabić. Potem jednak po sadze Cella , postawiła się po dobrej stronie. Są dobrymi przyjaciółmi. Son Goku nawet kilka razy uratował ją przed odpadnięciem z Turnieju Mocy.

Siedemnastka Edytuj

W sądzę Cella nie mieli do siebie żadnych uczuć. W DBS podczas Turnieju Mocy zaprzyjaźnili się. Traktują siebie z szacunkiem.

Paikūhan Edytuj

Beerus Edytuj

Ūb Edytuj

Gokū wyczuwa jego siłę, zmusza go do uwolnienia pełnej mocy, następnie uczy go lepiej walczyć. Ūb jest uczniem Gokū, bardzo go szanuje i pomaga, kiedy może. Gokū również go szanuje i lubi.

Rywale i wrogowie Edytuj

Freeza Edytuj

Cell z przyszłości Edytuj

Majin Bū Edytuj

Hit Edytuj

Jiren Edytuj

Mistrzowie Edytuj

Muten Rōshi Edytuj

Karin Edytuj

Mister Popo Edytuj

Ziemski Bóg Edytuj

Północny Król Światów Edytuj

Stary Bóg Światów Edytuj

Whis Edytuj