FANDOM

Shallot (jap. シャロット [Sharotto]) – jest bohaterem pojawiającym się w Dragon Ball Legends. Oraz Saiyaninem od najwcześniejszych epok historii Saiyan.

Wygląd Edytuj

Shallot ma średnią budowę ciała i włosy przypominające znacznie krótszą wersję włosów Raditza. Nosi niebieską skórzaną zbroję Sadala (Saiyanina z szóstego wszechświata), niebieskie opaski na rękach, czarną podkoszulkę i szorty. Ma srebrno-niebieskie buty i czarny ogon, który jest opuszczony w dół, zamiast zwinięty talii.

Charakter Edytuj

Shallot posiada niesamowity potencjał bojowy. Jest agresywny tak jak zwykli być Saiyanie. Choć jest bardzo wybuchowy odznacza się jednak pewnego rodzaju honorowością i kieruje się własną moralnością.

Biografia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Shallot obudził się na początku fabuły Dragon Ball Legends, nie wiedząc, jak się tam dostał lub kim naprawdę jest. Jedynym prawdziwym wspomnieniem, jakie zachował, było takie, w którym nakazano mu uciekać, i został nazwany jego imieniem.

Dragon Ball Legends Edytuj

Po spotkaniu i walce Brolly'ego u boku Gokū, został poinformowany przez Zahhanę o Turnieju Czasu, w którym rywalizować będą istoty ze wszystkich miejsc w czasie, a zwycięzca otrzyma życzenie z Super Smoczych Kul. Dołączył jako sojusznik Zahhany, a także jako sojusznik młodej Bulmy i Jaco, aby dowiedzieć się więcej o epoce. I natrafia na Raditza.

Po porażce, w której przegrał z Raditzem, Beerus żąda od Vegety z przeszłości, aby trenować Shallota, Zahhanę i młodego Gohana, a mentorem jest Nappa.

Po pokonaniu Vegety jako ostatecznego procesu w jego treningu, Shallot skutecznie pokonuje pozornie wzmocnionego Raditza, i jest oferowany przez Beerusa i Gokū, aby pomógł znaleźć prawdziwego winowajcę za zorganizowanie turnieju. Shallot się zgadza.

Później Shallot spotyka kilku członków Armii Freezera, w tym Dodorię i Zarbona, którzy są pewni, że Shallot zniszczył miasto i ich ludzi. Shallot spotyka mężczyznę, który wygląda jak on, ale w czerwonym kapturze, zwany Saiyaninem w czerwieni. Saiyanin w czerwieni prawie go pokonuje Shallota, ale Gokū przychodzi na ratunek. Zanim Saiyanin w Czerwieni ucieka, nazywa Shallota "krwią pokonanych", a Gokū "krwią skażonych".

Zgłaszając sytuację Beerusowi, Gokū postanawia walczyć z Shallotem, aby sprawdzić, czy istnieje jakakolwiek różnica między jego ki i Saiyaninem w czerwieni. Chociaż ich ki jest w większości takie samo, jest różnica, której Gokū nie potrafi opisać. Whis ujawnił, że Shallot jest "starożytnym Saiyaninem", którego ki w jakiś sposób różni się od Gokū, i wierzy, że może to być istotne dla nich określane jako "krew pokonanych" i "krew skażonych". Beerus krótko spekuluje czy tajemniczy Saiyanin z jakim się zetknęli był Shallotem z innej ery.

Techniki Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Osiągnięte poziomy Edytuj

Ōzaru Edytuj

Mając w pełni uformowany ogon Saiyanina, Shallot prawdopodobnie jest w stanie przekształcić się w Wielką Małpę.

Shallot zwiększa siłę (Dragon Ball Legends)

Zwiększenie siły poprzez wściekłość Edytuj

Po rygorystycznym treningu z Nappą, Shallot stał się zdolny do zwiększenia siły przez wściekłość, jednocześnie zmieniając swoje zmiany koloru oczu, a jego włosy podskakują w podobny sposób jak u Super Saiyanina. Jego aura jest również żółta. Po zmęczeniu wygląd Shallota powraca do normy. Najpierw użył go w rewanżu z Raditzem.

Ciekawostka Edytuj

Galeria Edytuj