Dragon Ball Wiki
Advertisement

Shīrasu (jap. シーラス [Shīrasu])kosmita, były członek Galaktycznego Patrolu, prawdopodobnie założyciel Patrolu Czasu[2], jedna z głównych postaci wątku World Mission w Super Dragon Ball Heroes.

Shīrasu ma silne poczucie sprawiedliwości, a jego usposobienie sprawia, że nie puszcza on płazem żadnemu złu[3].

Wygląd[]

Ta sekcja wymaga treści. Prosimy, dodaj ją!

Historia[]

Super Dragon Ball Heroes[]

Przed World Mission[]

W niewyjaśnionych okolicznościach poprzez wyrwy w czasie Shīrasu zostaje zesłany na banicję[4].

World Mission[]

Shīrasu oznajmia, iż „nadszedł czas”, po czym pojawia się w Gnieździe Czasu wychodząc z wyrwy w czasie. Przybywszy wchodzi w interakcję z Chronoą i Trunksem: Xeno. Kiedy Kaiōshin Czasu nakazuje Trunksowi go powstrzymać, Shīrasu staje do walki i zręcznie paruje wszystkie ataki przeciwnika przemienionego w SSJ, po czym obezwładnia Trunksa zaledwie jednym ciosem wyprowadzonym swoją buławą. Następnie oznajmia, iż zamierza zaprowadzić swoją sprawiedliwość. Dodaje także, że sprawiedliwość w rozumieniu Truksa: Xeno i Chronoy „jest bezcelowa” oraz że Shīrasu „wszystko to wyzeruje”[3].

Ciekawostki[]

  • Bohater zdaje się znać Chronoę.
  • Shīrasu został zaprojektowany przez Toyotarō.

Galeria[]

Przypisy[]

  1. 2. zwiastun SDBH WM [dostęp 2018-12-25].
  2. 2,0 2,1 Sugeruje to kwestia Trunksa: Xeno w drugim zwiastunie SDBH UW [dostęp 2018-12-25], gdzie bohater mówi „シーラスが初代タイムパトローラー!?”, tj. „Shīrasu zapoczątkował Patrol Czasu” (lub „był pierwszym funkcjonariuszem Patrolu Czasu?”.
  3. 3,0 3,1 Opis fabuły World Mission [dostęp 2018-12-25].
  4. Drugi zwiastun SDBH WM.
Advertisement