Dragon Ball Wiki
Advertisement

Siedem-Trzy (chiń. セブンスリー [Sebunsurī]) – Którego właściwe oznaczenie to OG73-i lub OG73-I, jest żołnierzem OG i byłym członkiem Brygady Galaktycznych Bandytów.

Wygląd[]

Siedem-Trzy to męski obcy sztuczny człowiek z wyglądem bardzo podobnym do Hita, ale w przeciwieństwie do niego. Skóra androida jest akwamarynowa, podczas gdy część jego twarzy, która w Hitcie jest jasnofioletowa to w Siedem-Trzy, ma jasnozielono-niebieski kolor. Ma dwa guzy podobne do rogów na głowie, oczy z niebieskimi twardówkami, białe źrenice i brak tęczówki, a także trzy niebieskie kuliste kamienie na czole.

Osobowość[]

Siedem-Trzy nie ma emocji [1] i dlatego jest mało wyrazisty. Jednocześnie jest istotą bezlitosną, czego dowodem jest inwazja Planety Zun organizowana przez Korpus Moro. W tym konflikcie Siedem-Trzy bez wahania dobijał wszystkich ocalałych Zunianów. Dzieje się tak, ponieważ jest sztucznym człowiekiem, który wykonuje tylko rozkazy swoich sojuszników, co wskazuje, że nie ma własnej wolnej woli.

Widząc, jak Moro zabija Shimorekkę, Siedem-Trzy wykrzyknął jego imię w sposób naśladujący troskę i wydawał się zszokowany, gdy Moro zaczął go pożerać, pomimo jego zwykłej obojętności.

Biografia[]

Przeszłość[]

Siedem-Trzy został stworzony na planecie z zaawansowaną nauką i technologią wraz z innymi żołnierzami OG, którzy wszyscy należeli do istoty imieniem Goichi, który pragnął rządzić wszechświatem. W jakiś sposób Saganbo i jego Brygada Galaktycznych Bandytów napotkali Siedem-Trzy i zwerbowali go do swojej grupy. OG73-I następnie szalał z nimi po całym wszechświecie, dopóki nie zostali złapani przez Galaktyczny Patrol i uwięzieni w Galaktycznym Więzieniu.

Dragon Ball Super[]

DBS 67 10

Saga Ocalałego Granolli[]

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Saga Niedobitka Granolli.

Ostatecznie Moro został pokonany przez Son Gokū, ale Siedem-Trzy przeżył, choć w bardzo w ciężkim stanie. Po wysłaniu słabego sygnału ostrzegawczego został znaleziony przez dwóch służących Goichiego i wrócił do swojego pierwotnego właściciela, gdzie został umieszczony w Maszynie Regeneracyjnej. Mając wiele danych wejściowych w czasie swojej pracy w Brygadzie Galaktycznych Bandytów stał się znacznie potężniejszy. Goichi nakazał, aby dane z Siedem-Trzy zostały umieszczone we wszystkich pozostałych żołnierzach OG. Granolla później wszedł na statek, na którym znajdowała się OG73-I, w celu znalezienia go.

Po zabezpieczeniu Granolla zabiera Siedem-Trzy do Grzejników. Elek wyjawia, że ​​planuje wykorzystać informacje przechowywane w androidzie do zlokalizowania Mózgownika.

Galeria[]

Przypisy[]

  1. Dragon Ball Super rozdział 56
Advertisement