FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Ten artykuł dotyczy fuzji Blacka i Zamasu z przyszłości. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.

Scalony Zamasu (jap. 合体ザマス Gattai Zamasu [gattaj dzamasu], ang. Fusion Zamasu) – połączenie dwóch wcieleń Zamasu, Gokū Blacka i Zamasu z przyszłości. Postać, której ciało w jest w połowie shinjańskie, a w połowie saiyańskie.

Wygląd Edytuj

Scalony Zamasu, wygląda jak zwykły Zamasu, z tą różnicą, że ma białe, sterczące włosy Blacka w formie Super Saiyanina Rose, na sobie posiada ciemnoszarą koszulę oraz kamizelkę z czerwonymi pasami (czyli po prostu strój Boga Światów), ciało Zamasu oraz pierścień czasu Blacka. Za jego plecami możemy zobaczyć "pierścień światła", który mu cały czas towarzyszy podczas walki. Emanują on taką ogromną ki, że nawet Gowasu i Shin są zdumieni.

Osobowość Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Biografia Edytuj

Dragon Ball Super Edytuj

Saga Trunksa z przyszłości Edytuj

Zamasu uważa się za Boga i koniecznie chce dalej wcielać plan Zero Śmiertelników w życie. Walczy z Son Gokū, Vegetą i Trunksem. Najpierw powala Gokū i Vegetę, potem Trunksa, który odbija jego atak skierowany w ludzi, następnie walczy z Gokū.

Gdy Gokū atakuje go Kamehame-Ha z pełną mocą z Zamasu coś zaczyna się dziać - jego połowa twarzy i ręka są jakby obślizgłe w kolorze fioletowym (mutacja), jego Pierścień Światła zostaje złamany i znika. Następnie walczy on z Vegetto i przyjmuje formę Super Saiyanin Rosé. Walka toczy się ostro, jednakże w pewnej chwili para przyjaciół się rozłącza i zaczyna on ich atakować. W tej chwili do walki wkracza Trunks wraz ze swoim odnowionym mieczem i atakuje Boga przedziurawiając go na wylot. Chłopak zbiera energię ludzi, wchłania ją i ostatecznie go atakuje przecinając na pół.

Zamasu umiera, jednakże po chwili odradza się rezygnując ze swojego boskiego ciała i "przejmuje atmosfere" ziemską zabijając wszystkich ludzi na niej pociskami. Son wzywa Króla Wszystkiego mówiąc mu, że ta osoba u góry zrobiła taką brzydką planetę, a ten niszczy nie tylko Zamasu, ale również całe multiwersum.

Super Dragon Ball Heroes Edytuj

Saga Więziennej Planety Edytuj

Wraz z członkami Obszaru Środka pojawił się, bierze Cumbera i po chwili znika.

Saga Konfliktu Wszechświata Edytuj

Scalony Zamasu ogląda walkę Trunksa, Vegety i wojowników z szóstego Wszechświata z najeźdźcami. Następnie pojawia sie na polu bitwy między wojownikami z 7 i 11 Wszechświata przeciwko Tsufulianom. Podejmuje walkę z Jirenem. Pomimo że nie jest w stanie pokonać przeciwnika nie przejmuj się tym, gdyż sądzi że dzięki nieśmiertelności nie przegra. Hearts zabiera go do 7 Wszechświata.

Siła Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Techniki Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Formy i transformacje Edytuj

Super Saiyanin Rosé Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Pół-skażona forma Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Pojedynki Edytuj

  1. Zamasu vs Son Gokū (SSJB, SSJB Kaiō-ken), Vegeta (SSJB) i Trunks (SSJI)
  2. Zamasu vs Vegetto (SSJB)
  3. Zamasu vs Trunks (SSJI + Final Hope Slash)

Debiut w grach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Scalony Zamasu ma identyczny głos jak normalny Zamasu, ale z lekkim efektem echa pomimo, że Gokū Black miał inny głos (tak sam jak Gokū). Jest tak najpewniej dlatego, że Black pomimo posiadania ciała Saiyanina miał duszę Zamasu.
  • Według Gowasu, mutacja Scalonego Zamasu była spowodowana brakiem równowagi między nieśmiertelnym ciałem Zamasu, a śmiertelnym ciałem Blacka.

GaleriaEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Przyrównując go z Son Gokū i Blackiem są takiego samego wzrostu.