FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Szablon:Ilustracje

Saga Majin Bū: Podsaga fuzji Piccolo Daimaō Junior zabiera Son Gotena i Trunksa do pałacu Dende. Kurilín ucieka razem z nim. Budzi się Gokū. Teleportuje się do pałacu Dendego, gdzie sprowadza też rodzinę i przyjaciół. Tam uczy chłopców techniki fuzji. Gdy Babidi komunikuje się z ludźmi szukając Gotena, Trunksa i Piccolo, Trunks leci po radar, a Gokū powstrzymać . Zmienia się w SSJ3, przez co traci czas, jaki pozostał mu na Ziemi. Bū podpuszczony przez Gokū zabija Babidego i ludzi na Ziemi. Naukę przekazuje Piccolo, a sam wraca w zaświaty. Piccolo z Kurilínem pokazują dzieciom kroki tańca fuzyjnego. Chłopcy łączą się. Najpierw powstaje Gruby Gotenks, potem Chudy Gotenks. Za trzecim razem fuzja się udaje. Gotenks leci walczyć z Bū, ale fuzja się kończy, gdy do niego dociera. Za drugim razem Bū go rani. Tymczasem Satan dociera do domu Bū, podkłada mu materiały wybuchowe, daje czekoladki z trucizną i udaje, że mu służy robiąc jedzenie i przygotowując kąpiel czekając na okazję do zabicia Majin Bū. Bū znajduje pieska, uzdrawia mu łapkę, by mógł go gonić. Piesek zaprzyjaźnia się z Bū. Dwaj zabójcy strzelają do złoszcząc Bū, Bū uzdrawia psa i postrzelonego Satana, ale jego zło tworzy osobnego Chudego Bū. Ten zmienia Grubego Bū w czekoladkę i zjada. Nowy Bū zabija zabójców. Każe Satanowi uciekać. Bū niszczy życie na Ziemi i leci do Pałacu Dende. Piccolo każe Gotenowi i Trunksowi wejść do Komnaty Ducha i Czasu. Gdy Bū rozprawia się z resztą ludzi i rodzinami bohaterów, Piccolo prowadzi go do ćwiczących dzieci. Walczą w Komnacie Ducha i Czasu. Gdy Gotenks udaje, że nie daje rady Piccolo niszczy przejście. Bū otwiera nowe głosem i wychodzi. Po chwili chłopcy tworzą Gotenksa i robią to samo. Gotenks i Piccolo opuszczają komnatę. Gotenks walczy z Bū i dobrze sobie radzi, ale mija czas, który wykorzystuje SSJ3 i fuzja mija. Ożywiony Kibito odnajduje Gohana i Shina i zabiera ich na planetę bogów. Tam Gohan wyciąga Miecz Z. Gokū odnajduje jego ki i teleportuje się tam. Każe Gohanowi przeciąć twardą sztabę metalu. Miecz łamie się, zostaje uwolniony Kaiōshin sprzed 15 pokoleń. Budzi on siły drzemiące w Gohanie, oddaje życie za Gokū, a Kibito wysyła chłopca na Ziemię. Gohan walczy z Bū, do walki dołącza Tenshihan, ale Bū wchłania Gotenksa, który całkiem dobrze sobie z nim radził.

Postacie Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie drugoplanowe Edytuj

Postacie poboczne Edytuj