FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Szablon:Ilustracje Saga Majin Bū: Podsaga czarnoksiężnika Babidiego Shin ujawnia swoją tożsamość, kiedy Spopovitch i Yamū odbierają energię Gohanowi. Gokū decyduje lecieć za nimi. Kibito uzdrawia Gohana i razem z Videl lecą za resztą wojowników Spopovitch zaprowadza ich do statku Babidiego, gdzie obaj wojownicy zostają zabici. Dābra pluje na Piccolo i Kurilína i obaj zmieniają się w kamień. Gokū, Gohan, który zostawił po drodze Videl i Vegeta lecą do wnętrza statku. Na pierwszym poziomie Vegeta pokonuje Puipui, pomimo przeniesienia na planetę z 10-krotnie większa grawitacją, na drugim poziomie Gokū pokonuje Czarmara. Dābra walczy z Gohanem, widząc niecierpliwość Vegety, Babidi każe swojemu słudze wracać i czyni Vegetę swoim sługą. Saiyanin walczy z Gokū. Ich energia budzi . Tymczasem Sztuczny człowiek numer 18 pokonuje Jewēla, a Goten i Trunks jako Mighty Mask pokonuje Kilah. Wojownicy walczą ze sobą. Osiemnastka poznaje ich i przepoławia ich strój Kienzanem. Chłopcy uciekają, po drodze spotykają Videl, która opowiada im o Babidim. Chłopcy lecą go zobaczyć. Osiemnastka przegrywa turniej z Satanem, za co mężczyzna ma jej zapłacić 20 000 zeni.

Postacie Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie drugoplanowe Edytuj