FANDOM

Saga Złotego Freezera (jap. ゴールデンフリーザ編 [Gōruden furīza-hen], ang. Resurrection ‘F’ Saga) – jest to druga saga anime Dragon Ball Super. Ta saga opiera się na wydarzeniach przedstawionych w filmie Dragon Ball Z: Odrodzenie „F”. Bazuje na odcinkach 15-27 oraz na mandze Dragon Ball Z: Odrodzenie "F" (manga).

Do Mr. Satana zgłaszają się obcy, chcący podziękować mu za pokonanie Beerusa. Ich przedstawiciel chce walczyć z mistrzem. Satan prosi o pomoc Gokū, ale Chichi ponagla męża. Obcy boją się psów i uciekają na widok .

Vegeta ćwiczy na pustkowiu, gdy wraca do domu zauważa, że Bulma częstuje Whisa jedzeniem za ocalenie jej rodziny w przypadku ataku Beerusa. Wojownik prosi go o trening i sam gotuje dla niego różne potrawy. Gdy mu nie wychodzi gotowanie zabiera Whisa na rundę po restauracjach. Okazuje się, że wszędzie już był z Bulmą, więc Vegeta daje mu zupę błyskawiczną ramen, która smakuje Whisowi. Ten godzi się trenować Vegetę.

Dowiedziawszy się o tym, Gokū, który pracuje w polu naciska na Bulmę, by poinformowała go o pojawieniu się Whisa. Gdy ten się zjawia, Gokū ponagla go podczas jedzenia. Gdy Whis odchodzi, Son uciekając przed Chichi, która każe mu pracować, łapie go i odlatują razem.

Na miejscu razem z Vegetą pracuje w polu, zmienia Beerusowi pościel, myje akwaria Rybiej Wyroczni i sprząta. Popołudniami ćwiczy z obciążeniem. Potem ćwiczą walki wręcz, pojawia się Freezer.

Saga Złotego Freezera zaczyna się w odc. 19, kiedy dowodzona przez Sorbeta grupa żołnierzy Freezera postanawia wskrzesić swojego pana. Sorbet i Tagoma lokalizują Gang Pilafa i odbierają smocze kule jego członkom. Po odnalezieniu ostatniej smoczej kuli udaje im się wezwać Shén Lónga. Smok nie może jednak wskrzesić Freezera, ponieważ przed śmiercią tyran został poćwiartowany przez Trunksa z przyszłości, przez co Shén Lóng musiałby go wskrzesic w kawałkach. Jako że Armia Freezera ma do dyzpozycji nowe kapsuły regeneracyjne, które mogą odbudować ciało Changelinga, Sorbet i Tagoma decydują się ożywić swego pana. W związku z tym, że smok może spełnić jeszcze dwa życzenia, Sorbet zamierza wskrzesić Colda Daiō, lecz plany niweczą mu Shū, który prosi o milion zeni i Mài, która prosi o lody. Shén Lóng odlatuje, a Sorbet i Tagoma przenoszą na statek zebrane w pojemniku do kriokonserwacji kawałki ciała tyrana.

Na statku Freezer wraca do pełni sił, a jego ciało zostaje w pełni odtworzone. Podczas rozmowy z Sorbetem okazuje się, że w całym swoim życiu Freezer nigdy nie musiał trenować, gdyż urodził się z taką wielką siłą. Tyran oznajmia, że jest urodzonym geniuszem walki i trening przyniesie ogromne rezultaty. Workiem treningowym Freezera zostaje Tagoma.

Mijają cztery miesące. Na Ziemię przylatuje Jaco Tirimentenpibosshi, który informuje Bulmę o tym, że za godzinę przybędzie Freezer i jego tysięczna armia. Przy pomocy truskawkowego parfait Bulma usiłuje zwabić Whisa, a wraz z nim przebywających na planecie Beerusa Son Gokū i Vegetę, lecz wiadomość nie zostaje odebrana od razu. W międzyczasie widzowi ukazany zostaje trening Gokū i Vegety. Na Ziemię przybywa Freezer, a czoło mu i jego armii stawiają Piccolo, Gohan, Jaco, Kurilín, Tenshinhan i Muten Rōshi. Na miejscu jest też Bulma, która poza rozwścieczaniem Freezera, nie ma innej istotnej funkcji. Armia Freezera zostaje rozniesiona w pył, a do walki wkraczają Shisami i Tagoma. Shisami ginie z ręki własnego towarzysza, który następnie wstępuje na pole bitwy. Pojawia się Gotenks, który uderza Tagomę w kroczę. Wtedy też objawia się przebywający w żabiej postaci Kapitan Ginyū, który następnie używa techniki zamiany ciał i kradnie ciało Tagomy. Dochodzi do walki Gohana z przebywającym w ciele Tagomy Ginyū. Kapitan zostaje pokonany, a Gohan w formie SSJ zachowuje się dokładnie tak, jak Gokū po pokonaniu Freezera na Namek, co bardzo rozwściecza Frezera. Kosmiczny imperator torturuje Gohana, a kiedy ma już pozbawić Półsaiyanina życia atakiem Death Beam, Piccolo zasłania ucznia własnym ciałem, jednocześnie oddając za niego życie.

Postacie Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie drugoplanowe Edytuj

Postacie poboczne Edytuj