Dragon Ball Wiki
Advertisement

Saga Wojny Czasoprzestrzennej (jap. しんくうたいせんへん [Shinjikū Taisen Hen]) – jest drugą sagą serii promocyjnego anime Super Dragon Ball Heroes: Big Bang Mission, a także kontynuacją [[Saga Stworzenia Wszechświata|sagi Stworzenia Wszechświata.

Fabuła[]

Walka w nowym wszechświecie[]

Gniazdo Czasu (SDBH BBM, odcinek 12).png

Na początku odcinka pojawia się Wojownik w czerni, który obserwuje Son Gokū. Kakarotto ucieka przed pociskami ze statków kosmicznych Frizera i Metalowego Cooli. Trunks: Xeno informuje Sona, że miejsce w którym się znajduje to wszechświat stworzony przez Fu. Chronoa z Trunksem obserwują Saiyanina, lecz po chwili kontakt się urywa. Gdy powraca mówi mu, że  w prawdziwym siódmym wszechświecie zwalił się ten sam budynek co u niego. Według Trunksa: Xeno te wszechświaty są połączone. W Gnieździe czasu widać, że Pan: Xeno opiekuje się rannymi Son Gohanem: Xeno i Son Gotenem: Xeno.

Frizer i Metalowy Coola (4) (SDBH BBM, odc. 12).png

Frizer i Metalowy Coola wychodzą ze swoich statków kosmicznych i atakują Son Gokū, który obrywa i uderza o skały. Gdy ponawiają swój atak Hearts zatrzymuje swoją techniką grawitacji. Informuje Saiyanina, iż król demonów Demigra wyciągnął go z piekła i chce połączyć siły aby pokonać Fu. Następnie Frizer i Metalowy Coola przeminiają się w złotą formie. Coola pyta, czy Hearts jest gościem od Cumbera, a następnie go atakuje. Jego brat naciera na Son Gokū, gdy rzucił na niego swoją kulę ten uruchamia Ultra Instynkt. Son powala przeciwnika. Po chwili w obydwu braci uderza mroczna kula co powoduje, że tracą nad sobą kontrolę. Kule, które w nich uderzyły pochodzą od tajemniczego Saiyanina, który jak sam twierdzi, pomogą mu w jego planie.

Postacie[]

Główne postacie[]

Postacie pomocnicze[]

  • Trunks: Xeno,
  • Chronoa, (Tylko w anime)
  • Pan: Xeno, (Tylko w anime)
  • Son Gohan: Xeno, (Tylko w anime)
  • Son Goten: Xeno. (Tylko w anime)

Poboczne postacie[]

Pojedynki[]

Anime

# Wojownik 1 Wojownik 2 Zwyciężca
1 Son Gokū Frizer (Ostateczna forma) i

Metalowy Coola

Frizer (Ostateczna forma) i

Metalowy Coola

2 Hearts Frizer (Ostateczna forma) i

Metalowy Coola

Hearts
3 Hearts Metalowy Coola (Złota forma) Nieokreślonoy
4 Son Gokū

(Ultra Instynkt)

Frizer (Złota forma) Son Gokū

Rozdziały mangi[]

Rozdział# Tytuł
7 SDBH BBM - rozdział 7

Odcinki anime[]

Odcinek# Tytuł
12 "Bitwa w nowej czasoprzestrzeni! Rozpoczyna się ostateczne starcie!"
13 "Pojawia się wojownik w czerni! Zupełnie nowa przygoda start!"