FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Saga Pilafa (jap. ピラフ編 [Pirafu-hen], ang. Emperor Pilaf Saga) – okazuje się, że nie tylko mały Saiyanin i przyjaciele zbierają smocze kule. Żądny władzy Pilaf i jego słudzy Shāo i Mài także trwają w poszukiwaniach, pod rozkazem swego pana dwoje ostatni są w stanie zrobić wszystko i tak też się dzieje.

Wierni swemu dowódcy kradną smocze kule, po czym znikają w korytarzach majestatycznej fortecy Pilafa. Son niewiele myśląc rusza za nimi w pościg, co kończy się uwięzieniem w pułapce całej drużyny. Pilaf posiada teraz 7 kul, po wezwaniu Shén Lóng'a, kiedy już ma wypowiedzieć życzenie, zjawia się Wūlóng i wykrzykuje, że chce dostać „dziewczęce majtki”. Życzenie zostaje spełnione, smok odchodzi, Wūlóng ma bieliznę na głowie, a smocze kule rozpraszają się po świecie. Pilaf wpada we wściekłość. Rozkazuje uwięzić grupę przyjaciół w celi o szklanym suficie i metalowych ścianach, aby w południe – kiedy słońce będzie w zenicie - upiekli się w niej jak w piekarniku. Gdy nadzieja już gaśnie Son Gokū spogląda na pełnię księżyca i dzieje się coś, czego nikt nie mógł się spodziewać. Saiyanin zamienia się w ogromną małpę - Ōzaru. Cela wraz z zamkiem zostaje zniszczona i wszyscy są wolni. Yǐnchá z pomocą reszty odcina ogon potwora i chłopiec powraca do pierwotnej postaci. Następnego dnia Gokū decyduje, że uda się na trening do Żółwiego Pustelnika.

Postacie Edytuj

Główne postacie Edytuj

Drugoplanowe postacie Edytuj