FANDOM

Saga Piccolo Daimaō Juniora – po pokonaniu Piccolo Daimaō, który przed śmiercią składa jajo, Karin proponuje Son Gokū trening u Wszechmogącego. W tym celu chłopiec wbija swój kij na szczycie Świątyni Karina, kij wy

dłużając się zabiera go do Boskiego Pałacu. Tam Mister Popo rozpoczyna trening chłopca. Trening polega między innymi na odebraniu dżinnowi dzwoneczka. Na górze Łubudu chłopiec spotyka Chū Lī i jej matkę oraz udaje mu się zabrać koronę zanim uderzy błyskawica. Chłopiec spotyka też wielodzietną rodzinę, której pomaga w codziennych czynnościach. W końcu przewyższa pana Popo i wraca na Ziemię. Gdzieś na Ziemi zazdrosny o rodzinne szczęście Piccolo Daimaō Junior niszczy dom rodziców i synka, w trakcie urodzin chłopca. Bulma ożywia smoczymi kulami wszystkie ofiary Piccolo Daimaō. Yǐnchá, Tiānjīnfàn, Kurilín i Jiǎozi wyruszają trenować w drodze po świecie. Udaje im się udaremnić wybuch wulkanu ratując wioske leżącą u jego podnóża i prześcignąć samochód wyścigowy. Rozpoczyna się Światowy Turniej Sztuk Walki. Wszyscy bohaterowie przechodzą przez eliminację. Na turnieju pojawia się Chichi, która jest obrażona na Gokū, że ten o niej zapomniał.

ĆwierćfinałEdytuj

W pierwszej walce mierzą się Tiānjīnfàn i przerobiony na cyborga Tao Pai Pai. Tiānjīnfàn pokonuje dawnego sojusznika. Następnie walczą Gokū i Chichi. Dziewczyna okazuje się bardzo silnym wojownikiem. Chłopiec pokonuje ją. Chichi przypomina mu o oświadczynach. Kurilín wyjaśnia, że przyjaciel obiecał jej ślub. Gokū myślał, że chodziło o ciasteczko. W trzeciej walce mierzą się Kurilín i Piccolo. Nameczanin pokonuje i rani Ziemianina. Jako ostatni walczą Yǐnchá i Shen. Szczupły mężczyzna pokonuje wojownika. Okazuje się, że to Wszechmogący pożyczył ciało Ziemianina, żeby wziąć udział w turnieju.

PółfinałEdytuj

W pierwszej półfinałowej walce walczą Gokū i Tiānjīnfàn. Tiānjīnfàn zmusza Gokū do zdjęcia obciążających ubrań, butów, podkoszulka i opasek na ręce. Pomimo iż Tiānjīnfàn dzieli swoje ciało na 4 osoby, to każda ma tylko 1/4 siły oryginału, więc łatwo zostają pokonani przez Gokū i łączą się w jedną osobę. Następnie walczą Shen z Piccolo, tu zwycięża Junior. Bóg opuszcza ciało człowieka. Shen nic nie pamięta, ale jego synek jest dumny z taty, który walczył na doskonałym poziomie.

FinałEdytuj

Gokū walczy z Piccolo, walczą na wyrównanym poziomie, niszcząc wszystko dookoła. Junior łamie chłopcu obie nogi, przebija bark i uszkadza ramię. Gokū pokonuje przeciwnika uderzając go głową. Piccolo zostaje wyrzucony za ring. Wszechmogący leczy rany Gokū i odtwarza jego zniszczone ubranie. bóg proponuje mu zajęcie swojego miejsca, ale Gokū nie godzi się twierdząc, że spokojne życie nie jest dla niego. Saiyanin wiedząc, że życie Kami zależy od życia Piccolo, daje sunzu, żeby nie umarł. Piccolo odlatuje obiecując bohaterom zemstę.

Postacie Edytuj

Główne postacie Edytuj

Drugoplanowe postacie Edytuj