Dragon Ball Wiki
Advertisement

Saga Piccolo Daimaō Juniora (Saga 23 Tenka'ichi Budōkai) (jap. 第23回天下一武道会編 [Dai nijū san tenka-ichi budōkai-hen], ang. Piccolo Jr. Saga) – po pokonaniu Piccolo Daimaō, który przed śmiercią składa jajo, z którego wykluć ma się Junior, Karin proponuje Son Gokū trening u Wszechmogącego.

Fabuła[]

Trening[]

Chcąc dostać się do Boskiego Pałacu i odbyć trening pod okiem nowego mistrza, chłopiec wbija swój nyoi-bō na szczycie Wieży Karin, kij wydłużając się zabiera go do pustelni Ziemskiego Boga. Tam Mister Popo rozpoczyna trening chłopca. Szkolenie polega między innymi na odebraniu mistrzowi dzwoneczka. Na Górze Łubudu chłopiec spotyka Chū Lī i jej matkę oraz udaje mu się zabrać koronę zanim uderzy błyskawica. Chłopiec spotyka też wielodzietną rodzinę, której pomaga w codziennych czynnościach. W końcu przewyższa Mistera Popo i wraca na Ziemię. Gdzieś na Ziemi zazdrosny o rodzinne szczęście Piccolo Daimaō Junior niszczy dom przypadkowych rodziców i synka, w kiedy rodzina świętuje urodziny chłopca. Bulma ożywia smoczymi kulami wszystkie ofiary Piccolo Daimaō. Yǐnchá, Tiānjīnfàn, Kurilín i Jiǎozi wyruszają trenować podróżując po świecie. Udaje im się udaremnić wybuch Hardego Wulkanu, ratując wioskę leżącą u jego podnóża, a także pobiec szybciej niż samochód wyścigowy.

Turniej[]

Rozpoczyna się Dwudziesty Trzeci Światowy Turniej Sztuk Walki, wszyscy uczestnicy gromadzą się na Papai, każdy z Wojowników Z przechodzi przez eliminacje, udaje się to także Juniorowi. Na turnieju pojawia się Chichi, która jest obrażona na Gokū, że ten o niej zapomniał.

W pierwszej walce mierzą się Tiānjīnfàn i przerobiony na cyborga Tao Pai Pai. Tiānjīnfàn pokonuje dawnego sojusznika. Następnie walczą Gokū i Chichi. Dziewczyna okazuje się bardzo silnym wojownikiem, chłopiec pokonuje ją jednak bez najmniejszych trudności. Chichi przypomina mu o oświadczynach. Kurilín wyjaśnia, że przyjaciel obiecał jej ślub. Gokū myślał, że chodziło o coś do jedzenia. W trzeciej walce mierzą się Kurilín i Piccolo. Nameczanin pokonuje i rani Ziemianina. Jako ostatni walczą Yǐnchá i Shen. Szczupły mężczyzna pokonuje wojownika. Okazuje się, że to sam Bóg opętał ciało Ziemianina, żeby wziąć udział w turnieju. W pierwszej półfinałowej walce ścierają się Gokū i Tiānjīnfàn. Tiānjīnfàn zmusza Sona do zdjęcia obciążających ubrań, butów, podkoszulka i frotek. Pomimo iż Tiānjīnfàn dzieli swoje ciało na 4 wcielenia, Trójoki zostaje łatwo poknany przez Gokū, ponieważ każde z wcieleń ma tylko 1/4 siły oryginału. Następnie walczą Shen i Piccolo, tu zwycięża Junior. Bóg opuszcza ciało Ziemianina. Prawdziwy Shen odzyskuje świadomość i nic nie pamięta, ale jego synek jest dumny z taty, który walczył na doskonałym poziomie.

Gokū staje w szranki z Piccolo, walczą na wyrównanym poziomie, niszcząc wszystko dookoła. Junior łamie młodzieńcowi obie nogi, przebija bark i uszkadza ramię. Gokū pokonuje przeciwnika uderzając go głową. Piccolo zostaje wyrzucony za ring. Wszechmogący leczy rany Gokū i odtwarza jego zniszczone ubranie. Bóg proponuje, by Son został jego następcą i zajął miejsce strażnika i wszechmogącego Ziemi, ale Gokū odmawia, twierdząc, że spokojne życie nie jest dla niego. Saiyanin wiedząc, że życie Boga zależy od życia Piccolo, daje demonowi senzu, żeby nie umarł. Piccolo odlatuje i na odchodne przysięga bohaterom zemstę.

Postacie[]

Główne postacie[]

Drugoplanowe postacie[]

Advertisement