Dragon Ball Wiki
Advertisement

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Saga Garlica Juniora – saga tocząca się po pokonaniu Freezy przez Son Gokū i ożywieni Wojowników Z. Vegeta wyrusza w kosmos i zabija pozostałych przy życiu ludzi Freezy, Kuririn zakochuje się w Marron, którą przedstawia przyjaciołom, a Gohan nadrabia zaległości w nauce. Kiedy robi sobie przerwę, Garlic Junior chcąc pomścić uwięzienie ojca w martwej strefie wypuszcza gaz, który powoduje agresję u wdychających go ludzi i zwierząt. Obecni w Żółwiej Chacie Yamcha, Chichi, Bulma zostają zatruci. Kuririn i Maron jako, że w tym czasie nurkowali nie dostają się pod działanie gazu. Tak samo Gohan, którego uratował latający smok, zatrzymując go w jaskini, gdzie gaz się nie dostaje. Tymczasem Garlic prosi o nieśmiertelność. do Ziemi zbliża się gwiazda Makyō, która wzmacnia jego moc. Kuririn, Maron i Gohan lecą do Wielkiego Karina, który daje im odtrutkę na gaz. Najpierw jednak przyjaciele walczą z Garliciem i jego ludźmi oraz opanowanymi przez gaz przyjaciółmi. Udaje im się otworzyć przejście do Martwej Strefy i wepchnąć tam przeciwników. Następnie rozpylają Świętą Wodę, która niweluje działanie gazu.

Postacie[]

Główne postacie[]

Drugoplanowe postacie[]

Poboczne postacie[]

Advertisement