Dragon Ball Wiki
Advertisement

Podsaga Generała Silvera - Odłam Sagi Armii Red Ribbon. Przedstawia on jak Son Goku oraz Chi-Chi zostali zaręczeni oraz początek ponownych poszukiwań smoczych kul.

Fabuła[]

Gokū wyrusza w podróż, aby znaleźć cztero-gwiezdną Smoczą Kulę swojego dziadka Gohana. Najpierw pomaga Namowi (utalentowanemu wojownikowi, który udał się na turniej, aby zdobyć i wykorzystać pieniądze z nagrody na zakup wody dla swojej wioski, ale został pokonany przez Gokū w rundach półfinałowych). Gokū dowiaduje się, co się stało z wędrującym jeziorem. W końcu znajdują oazę, której mieszkańcy mogą użyć do rozwiązania problemu. Po tym odcinku akcja rozpoczyna się od tego, że cesarz Pilaf i jego dwaj kumple Shū i Mai ponownie szukają Smoczych Kul (i teraz używają Latającej Fortecy Pilafa jako nowej bazy, ponieważ Goku zniszczył Zamek Pilafa, kiedy przekształcił się w Ōzaru). Jednak tajemnicza siła wojskowa znana jako Armia Red Ribbon również szuka Smoczych Kul.

Pułkownik Silver melduje, że zbiegiem okoliczności (o czym nie wiedzą nawzajem) Gokū, cesarz Pilaf i tajemnicza siła znajdują się w tym samym miejscu, które wydaje się być wzorowane na meksykańskim mieście. Znajdują tam Sześcio-gwiazdową Kulę w ptasim gnieździe w pobliżu sklepu sprzedającego fałszywe Smocze Kule. Ptak odlatuje niosąc Kulę i zostaje zjedzony przez pterodaktyla. Pościg prowadzi ich następnie do wioski, w której teraz mieszkają Gyū Maō i Chi-Chi. To tutaj Gokū i Chi-Chi są zaręczeni (chociaż Gokū nie jest świadomy prawdziwego znaczenia małżeństwa). Ślub nie przebiega zgodnie z planem, ponieważ cesarz Pilaf podmienił Shū pod Gokū, aby odzyskać Smoczą Kulę; z powodzeniem jest w stanie wprowadzić Smoczą Kulę do pterodaktyla, którego Gyū Maō złapał jako pożywienie na wesele.

W tym momencie Armia Red Ribbon również atakuje wioskę. Gokū następnie angażuje się w walkę między cesarzem Pilafem a tajemniczą siłą. Ostatecznie cesarz Pilaf pada ofiarą Armii Red Ribbon po wyskoczeniu na spadochronie ze swojej bazy powietrznej, aby uniknąć Gokū. Jest zmuszony przekazać Smoczą Kulę Armii Red Ribbon, której dowodzi nikt inny jak Pułkownik Silver. Armia Red Ribbon chce znaleźć Smocze Kule jako szybki sposób na zdobycie dominacji nad światem. Po tym wszystkim Gokū pokonuje Pułkownika Silver'a.

Gokū, który nic nie wie o Armii Red Ribbon, odchodzi, obiecując poślubić Chi-Chi (nadal myśląc, że małżeństwo to jakiś rodzaj jedzenia). Idzie do dżungli i spędza czas z małpami. Przybywa Pułkownik Silver i jego ludzie, i zaczynają niszczyć dżunglę, lecz Gokū ponownie ich pokonuje. Następnego dnia szybko zdobywa drugą Smoczą Kulę i jedzie na swoim Kinto lecz chmurka zostaje roztrzaskana na strzępy bazooką dzierżoną przez Pułkownika Silver'a. Gokū staje się sfrustrowany i zły. Pułkownik Silver próbuje złapać Smoczą Kulę. Gokū bije nieprzygotowanego Pułkownika. Pułkownikiem Silver'em „zaopiekował się” później dowódca Red, przywódca Armii Red Ribbon, za jego porażkę, kiedy wrócił do kwatery głównej Armii Red Ribbon. Po powrocie do bazy, aby złożyć raport, Komandor Czerwony mówi strażnikom, aby go powstrzymali. Pułkownik Silver spokojnie wychodzi przez drzwi, zamykając je za sobą, i jest ścigany przez strażników (którzy w pewnym momencie strzelili z broni do Silvera po jego wyjściu). Widzowie nigdy nie dowiadują się, czy on żyje, czy nie. Jednak sugeruje się, że Silver został zastrzelony z powodu swojej porażki.

Różnice Anime i Mangi[]

Wszystkie Bitwy[]

  • Nam kontra Pterodaktyl (wyłącznie w anime)
  • Gokū kontra Pterodaktyl (wyłącznie w anime)
  • Nam kontra Giras (wyłącznie w anime)
  • Gokū kontra Giras (wyłącznie w anime)
  • Armia Red Ribbon kontra Gyū Maō (wyłącznie w anime)
  • Cesarz Pilaf kontra Armia Red Ribbon (wyłącznie w anime)
  • Gokū i Chi-Chi kontra żołnierze z Armii Red Ribbon (wyłącznie w anime)
  • Cesarz Pilaf kontra Armia Czerwonej Wstążki (wyłącznie w anime)
  • Gokū kontra Maszyna Pilafa (wyłącznie w anime)
  • Pułkownik Silver kontra czterech zawodowych bokserów (wyłącznie w anime)
  • Gokū kontra Pantera (wyłącznie w anime)
  • Żołnierze Armii Red Ribbon kontra małpy (wyłącznie w anime)
  • Gokū kontra żołnierze Armii Red Ribbon
  • Gokū kontra Pułkownik Silver

Postacie[]

Główne postacie[]

Drugoplanowe postacie[]