FANDOM

Rośliny – tak jak zwierzęta, tło Dragon Balla stanowią również rośliny. Są to samożywne organizmy zielone.

ZiemiaEdytuj

W świecie DB ziemskie rośliny nie przypominają tych prawdziwych z małymi wyjątkami. Liany i bambusy w dżunglach, trawa porastająca łąki i przydroża, sosny, świerki i jodły na Północy, paprocie w lasach, palmy w ciepłych miastach, tulipany, nagietki, żonkile rosnące w pobliżu wylotu Trunksa w przeszłość, kaktusy w doniczkach u Son Gohana i wiele innych roślin liściastych i iglastych. W DB na klombach i łąkach rośnie wiele fantazyjnych roślin stworzonych dla potrzeb serialu.

Planeta NamekEdytuj

To głównie niebieska trawa i Drzewa ajissa, które sadzą Nameczanie, mają one niebieskie liście. Natomiast w wodzie żyją glony zabarwiające ją na zielono.

Nowa Planeta NamekEdytuj

Trawa i bardziej strzeliste, podobne do iglaków drzewa.

Planeta wielkich ZwierzątEdytuj

Trawa, kwiaty, zioła, drzewa, paprocie podobne do ziemskich, tylko większe. Nawet jabłonie są podobne do ziemskich, tylko większe, jedząc jabłko olbrzym wbił w ząb smoczą kulę.

Inne planetyEdytuj

Wszędzie w kosmosie rosną drzewa, krzewy i rośliny zielne o różnych kształtach i kolorach. rośliny są we wszystkich wszechświatach np. kwiat sprzedawany przez kwiaciarkę na jednej z planet 6 Wszechświata i rośliny na planetach Kaiōshinów. Także niebo posiada ukwieconą łąkę i kępy drzew i krzewów. Swoje rośliny ma też piekło.