FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

(jap. ロウ (第9宇宙の界王神) [Rō (Dai kyū uchū no kaiōshin])Kaiōshin Dziewiątego Wszechświata. Ma tendencje do lekkiego wyśmiewania się z innych wszechświatów. Jest cwany oraz chytry.

WyglądEdytuj

Ten Kaiōshin ma miętowy kolor skóry oraz białego irokeza jak Wschodni Kaiōshin Siódmego Wszechświata. Na uszach ma czerwone potary, a kolor źrenicy to jasny różowy. Na sobie ma klasyczny strój Kaiōshinów, czyli niebieskie spodnie, białe buty, fioletową bluzkę i ciemnofioletową długą kamizelkę przepasaną jasnofioletowym pasem. Odżywa wraz z całym swoim Wszechświatem, dzięki życzeniu C17.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. W środowiskach japońskich fanów istnieją spekulacje, jakoby imię kaiōshina mogło pochodzić od „カオスとロー, kaosu to rō”, czyli „chaosu i prawa”, składającej się z dwóch odrębnych zapożyczeń zbitki reprezentującej dwie przeciwstawne koncepcje, gdzie pierwsza „カオス, kaosu” pochodzi od greckiego „χάος, kháos”, czyli od Chaosu, pierwotnej pustki poprzedzającej dzieło stworzenia; druga „ロー, rō” to angielskie „law”, czyli „prawo”, „zasady”, kodeks moralny pochodzący i reprezentujący bóstwo, tzw. „prawo boże.
  2. 第9宇宙 (jap.) dbgokublack.com. [dostęp 6 maja 2018].