FANDOM

180px-Konats

Planeta Konatts.

Planeta Konatts (jap. Konnatsuu) –  to planeta, która znajduje się w południowej galaktyce. Była to piękna planeta, którą tak jak na Ziemi los obdarował pięknej zieleni i wody. Mieszkali na niej Konattsjanie. Są to spokojni mieszkańcy, nie chcący wojny. Lecz pewnego dnia, zjawił się klan czarnoksiężników, który przywołał zjawę. Nazywano ją Hildegarnem. Wielu ludzi zginęło, a miasta zostały zdemolowane i zrównane z ziemią. Lecz nagle przydarzył się cud i Konattsjanie otrzymali przedmioty mogące pokonać zjawę. Był to miecz i dwie okaryny. Te przedmioty otrzymali od Boga, a przynajmniej tak wierzyli i taką wersję Tapion przedstawił Bulmie. Tapion wraz ze swoim bratem Minoshą potrafili grać specjalną muzykę na okarynach. Kiedy grali na okarynach nieznany mnich rozciął Hildegarna na dwie połowy mieczem. Jedna połowa ciała (nogi) weszła w ciało Tapiona, a druga (tułów i głowa) w ciało Minoshy. Planeta następnie została odbudowana, a Tapion został z swoim bratem schowany w specjalnych skrzyniach, by Hildegarn nie mógł wyjść z ich ciał i zniszczyć planety.  

Znani mieszkańcy Edytuj