FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Szablon:IlustracjePiekielny wojownik #17 (jap. ヘルファイター17号 (新17号) [Herufaitā jūnana-gō (Shin jūnana-gō)], pl. w anime ?, pl. w mandze brak polskiej wersji, fr. ?, ang. Hell Fighter 17)android i maszynomutant stworzony w Piekle przez drów Gero i Myū. Jest kopią Cyborga #17, z wyglądu do złudzenia go przypomina.

Pomiędzy #17 z Ziemi i Piekła dochodzi do fuzji, z której powstaje Super #17.

Android 17 z Piekła – android stworzony przez zabitego przez Baby'ego dr Myu i martwego od lat dr Gero, którzy spotkali się w piekle. Android 17 z Piekła został zbudowany z obecnych w piekle materiałów. Powstał by zemścić się na Goku za krzywdy wyrządzone obu doktorom.

Saga Super 17Edytuj

Piekielny C17 łączy swoją wolę z C17 obecnym na Ziemi i otwiera przejście między wymiarami. Zmarli przebywający w piekle wracają na Ziemię. Piekielny C17 odnajduje ziemskiego C17 i łączą się w Super 17, który zabija Kulilina i próbuje przekonać C18, by walczyła po jego stronie. Kobieta nie godzi się. Super 17 walczy Gokū. Piekielny C17 ginie, kiedy Son Gokū razem z C18 niszczą Super 17.

WyglądEdytuj

Niczym C17 z sagi Cella, czarne, półdługie włosy, niebieskie oczy, ciemna cera, czarna koszula, dżinsy, pomarańczowa apaszka na szyi.

CharakterEdytuj

Niczym C17 z przyszłości Trunksa , zimny, bezwzględny, brutalny, walkę traktuje jak zabawę.