Dragon Ball Wiki
Advertisement

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Przedstawienie sytuacji[]

Po pięciu latach od pokonania Piccolo Juniora, na Ziemię przybywa Saiyanin Raditz. Okazuje się on być bratem głównego bohatera Son Goku i planuje wcielić go do oddziału Saiyan. Nie potrafiąc wyczuwać energii KI ani rozpoznawać jej właściciela, posługuje się Scouterem, aby odnaleźć krewnego. Lokalizuje wysoki poziom mocy i myśląc, że tak duża siła może należeć jedynie do Kakarotto, rusza na spotkanie z bratem. Po dotarciu do celu okazuje się jednak, iż jego właścicielem jest Piccolo. Nameczanin wyczuwa potężną moc nowoprzybyłego nieznajomego, lecz stara się zasłonić strach i grozi przybyszowi. Raditz postanawia podjąć wyzwanie.

Przebieg walki[]

Piccolo, wyczuwając potężną siłę przeciwnika, atakuje bezpośrednio techniką Bakurikimaha. Raditz przyjmuje atak nie zasłaniając. Nie odnosi żadnych obrażeń. Saiyanin, stwierdza, iż teraz jego ruch i unosi rękę w geście kumulacji energii KI. Przed niechybną śmiercią ratuje Piccolo scouter oponenta, który w tym momencie lokalizuje kolejny, jeszcze wyższy poziom energii, należący niewątpliwie do poszukiwanego Kakarotto. Raditz postanawia zignorować Piccolo i opuszcza pole bitwy udając się do brata.

Poziomy mocy[]

Piccolo: 322 - poziom odczytany przez Raditza za pomocą skanera (niepełna moc, Piccolo nosił na sobie obciążniki i w trakcie walki mógł podnieść swój poziom energii).

Raditz: 1.200 - poziom weryfikowany dużo później, w trakcie walki Saibaimena z Tenshinhanem, Nappa stwierdza, że poziom mocy zielonego stwora wynosi 1.200 i jest równy Raditzowi.

Galeria[]

Piccolo - po walce

Piccolo po walce

F-b-k

Piccolo vs Raditz

Advertisement