FANDOM

Peasuke Soramame (jap. 空豆ピースケ [Soramame Pīsuke]) – jest uczniem w Wiosce Pingwinków. Jest bliskim przyjacielem Arale Norimaki i Akane Kimidori, a także młodszym bratem Taro Soramame.

Jeden z bohaterów serii Doktor Slump gościnnie występujących w Dragon Ballu, jak również niewielką postacią w mangi Dragon Ball, i anime również Dragon Ball Super.

Wygląd Edytuj

Zawsze nosi zwierzęcy kapelusz. Peasuke jest niski jak Arale i utrzymuje się na tym samym poziomie, nawet gdy się starzeje, co go rozczarowuje.

Charakter Edytuj

Peasuke Soramame jest zawsze krytykowany przez Taro. Peasuke chce być jak Taro. Lubi także zbierać autografy ludzi i istot, które uzna za interesujące.

Dragon Ball Edytuj

Peasuke pokazuje się gdy pije drink w dzbanku do kawy i mówi Akane, że odrobi zadanie domowe w czasie wakacji szkolnych.

Dragon Ball Super Edytuj

DrSlumpSuperDesigns

Oficjalny profil w Dragon Ball Super

Jest widziany w Coffee Pot, gdy Arale chce się przywitać z każdym w drodze do domu. Jego wygląd nie zmienił się, mimo że minęło ponad 30 lat.

Ciekawostka Edytuj

  • Początkowo ma 13 lat (na początku Doktora Slumpa), 19 lat w swoim występie w Dragon Ball i 49 lat w swoim występie w Dragon Ball Super.