Dragon Ball Wiki
Advertisement

Peasuke Soramame (jap. 空豆ピースケ [Soramame Pīsuke]) – jest uczniem w Wiosce Pingwinków. Jest bliskim przyjacielem Arale Norimaki i Akane Kimidori, a także młodszym bratem Taro Soramame.

Jeden z bohaterów serii Doktor Slump gościnnie występujących w Dragon Ballu, jak również niewielką postacią w mangi Dragon Ball, i anime również Dragon Ball Super.

Wygląd[]

Zawsze nosi zwierzęcy kapelusz. Peasuke jest niski jak Arale i utrzymuje się na tym samym poziomie, nawet gdy się starzeje, co go rozczarowuje.

Charakter[]

Peasuke Soramame jest zawsze krytykowany przez Taro. Peasuke chce być jak Taro. Lubi także zbierać autografy ludzi i istot, które uzna za interesujące.

Dragon Ball[]

Peasuke pokazuje się gdy pije drink w dzbanku do kawy i mówi Akane, że odrobi zadanie domowe w czasie wakacji szkolnych.

Dragon Ball Super[]

DrSlumpSuperDesigns

Oficjalny profil w Dragon Ball Super

Jest widziany w Coffee Pot, gdy Arale chce się przywitać z każdym w drodze do domu. Jego wygląd nie zmienił się, mimo że minęło ponad 30 lat.

Ciekawostka[]

  • Początkowo ma 13 lat (na początku Doktora Slumpa), 19 lat w swoim występie w Dragon Ball i 49 lat w swoim występie w Dragon Ball Super.
Advertisement