FANDOM

Paragus (DBS)

Paragus (DBS) (jap. パラガス [Paragasu], fr. Paragus, ang. Paragus)saiyanin, ojciec Brolly'ego. Występuje w filmie kinowym Dragon Ball Super: Brolly.

Wygląd Edytuj

Paragus (2) (DBS, film 001 - trailer-2)

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Osobowość Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Biografia Edytuj

Dragon Ball Super: Brolly Edytuj

Król Vegeta postanawia wysłać malca na planetę Vampa z tego powodu, że jego ogromna moc doprowadzi go do szaleństwa i może być w przyszłości zagrożeniem nie tylko planecie Vegeta ale i dla całego wszechświata. Paragus oskarża króla Vegetę, że jest zazdrosny o to że Brolly jest silniejszy od jego syna. Król grozi mu że zabije ich obydwu, jeżeli powie jeszcze słowo, lecz potem stwierdza, że to nieistotne, ponieważ wysłał Brolly'ego na planetę Vampa. Następnie Paragus wylatuje przez okno i mimo, że nie ma uprawnień siada do kapsuły kosmicznej i leci razem z Beetsem na planetę Vampa. Gdy lądują w czasie huraganu, biorą nowoczesne sprzęty i idą szukać Brolly'ego. Po drodze spotykają insekty z planety Vampa przed, którymi się schowali. Gdy ustała burza zrobiło się bardzo ciepło. Paragus i Beets lądują na miękkie futro Baha, z którego insekty wysysają krew. Bā pojawia się i zjada insekty. Następnie Beets znalazł kapsułę kosmiczną Brolly'ego. Paragus następnie coś zauważył na wskaźniku i razem z Beetsem polecieli do jamy. Znaleźli tam Brolly'ego, który wyszedł z rury. Paragus chwali syna, że udało mu się zabić insekty. Beets mówi, że jego poziom mocy wynosi 920, a Pargus dodaje, że nawet z takim poziomem mocy niemożliwe jest pokonanie tych insektów. Potem łapie Brolly'ego, który się wierci i próbuje się wydostać, ale Paragus złapał go za ogon i powiedział, że musiał spojrzeć w księżyc i przemienił się w Ōzaru, więc dlatego pokonał insekty. Paragus i Beets wracają na statek kosmiczny i chcą odlecieć z Brollym, ale Beets mówi, że główny silnik został zniszczony, więc statek nie będzie wstanie odlecieć. Beets panikuje, że nie przetrwają, Paragus odpowiada, że jest pewien sposób na oszczędzenie pożywienia i zabija towarzysza. 5 lat później Mały Brolly na planecie Vapma je żółtko z jajek insektów, a Paragus gdzieś nosi pozostałe jaja.

Statek kosmiczny Lemo i Cheley tatek dostał sygnał SOS z planety Vampa, więc lądują tam. Wybiega Paragus i pyta się ich czy są z kosmicznej organizacji handlu. Lemo widzi ogon u Paragusa. Paragus przedstawia się i mówi, że jest Saiyaninem z kosmicznej organizacji handlu. Cheley sprawdziła jego poziom mocy. Scuter wykrył u niego 4200 jednostek. Potem pojawia się insekt, Paragus woła Brolly'ego, który pokonał insekta. Lemo zaprasza ich na statek kosmiczny, cieszy się bo Freeza będzie zachwycony. Gdy trafiają na statek kosmiczny Freezy, Paragus rozmawia z Freezą. Freeza jest mało zachwycony tym, że Brolly czasami się nie kontroluje. Paragus mówi, że założył mu naszyjnik i po kliknięciu przycisku na pilocie razi go prądem. Freeza mówi do Beriblu aby dała Lemo i Cheley nagrodę. Freeza mówi, że ich planeta została zniszczona. Paragus odpowiada, że wie ale to nie jego zmartwienie. Freeza mówi, że Vegeta IV przeżył eksplozje. Paragus jest zdenerwowany tą wieścią, Freeza mówi, że pomoże mu się zemścić. Potem mówi do Beriblu aby przygotowała Saiyanom nowy ekwipunek, gdy będą się myć. Gdy Saiyanie się umyli dosiedli się do stolika Lemo i Cheley, która ich zaprosiła. Paragus przyciska przycisk w pilocie, ponieważ Brolly tracił nad sobą kontrolę i naszyjnik Brolly'ego razi go prądem. Cheley jest oburzona zachowaniem Paragusa podbiega do niego i mówi mu prosto w twarz, że nie powinno się tak traktować syna dodała też, że nieodpowiednio go wychował. Gdy Paragus odpowiedział, Cheley zabrała mu pilot. Beriblu przychodzi po Paragusa, ponieważ Freeza chce mu coś powiedzieć. Freeza tłumaczy Paragusowi swój plan. Nagle wbiega Kikono i mówi, że wszystkie smocze kule zostały zebrane. Cała armia rusza na Ziemię.

Statek kosmiczny Freezy ląduje obok Vegety i jego przyjaciół. Wychodzą z niego żołnierze, Freeza, Paragus i Brolly. Freeza zabiera smocze kule. Bulma krzyczy aby oddali jej Smocze kule. Freeza przedstawia Paragusa i Brolly'ego. Paragus jest zezłoszczony na Vegete, ponieważ jego ojciec wysłał Brolly'ego na wygnanie, karze więc synowi ich atakować. Obserwuje walkę razem z Freezą. Paragus panikuje, bo siła syna coraz bardziej wychodzi spod kontroli. Paragus powoli przekonuje się że Król Vegeta miał raczej racje. Freeza pyta Paragusa, czy to wszystko na co stać Brolly'ego, Paragus odpowiada, że tak. Freeza, więc zabija Paragusa następnie krzyczy do Brolly'ego okłamując, go że zabiła go kula energii. Brolly'ego przepełnia furia i przemienia się w Super Saiyanina.

Techniki Edytuj

Transformacje Edytuj

Ōzaru Edytuj

Paragus potrafi przemienić się w Ōzaru, ponieważ posiada ogon.

Galeria Edytuj