Dragon Ball Wiki
Advertisement

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Palace (jap. パレス [Paresu], pl. w anime Walez[1], ang. Valese)ZIemianka, dziewczyna, z którą Goten randkuje w serii GT.

Tło[]

Prawdopodobnie urodziła się w Satan City, jednak nie jest to wyjaśnione. Chciała sobie znaleźć chłopaka, jednak rodzice zabraniali jej tego z nieznanych przyczyn. Pierwszy chłopak którego poznała i jest w nim zakochana to jeden z głównych bohaterów serii, czyli Son Goten. Para zakochała się w sobie i randkują że sobą przez całą serię GT.

Dalsze losy[]

Po Dragon Ballu GT jej losy są nieznane, jednak może być tak, że wychodzi za mąż za Son Gotena, ale to też jest nieznane.

Wygląd[]

Palace jest piękną, młodą dziewczyną o brązowych długich rozpuszczonych włosach i oczy tego samego koloru co włosy. Jej cera jest brzoskwiniowa. Ubrana jest w żółtą sukienkę, na której znajduje się pasek tego samego koloru. Na ręce nosi złotą bransoletkę a na szyi czarną opaskę że złotym sercem. Na uszach nosi złote kolczyki w kształcie księżyca.

Osobowość[]

Jest naiwną i z pozoru niewinną dziewczyną (co wzbudza podejrzenia Chichi). Sprawia wrażenie głupiutkiej i odciętej od świata otaczającego (gdy Goten postawił jej loda w rożku, najpierw chciała go jeść łyżeczką, potem palcami; kiedy spytała Gotena, czy hamburgera je się łyżką, czy widelcem). Na zabój zapatrzona jest w Gotenie, co szczególnie uzmysławia widzowi.

Dragon Ball GT[]

Saga podróży kosmicznych[]

W tej sadze jest na randce z Gotenem. Jej rola w tej sadze jest epizodyczna ponieważ nie ujawniono jej imienia oraz wyglądu. Wiadomo tyle, że Goten miał wyruszyć statkiem kosmicznym w kosmos. Jednak chciał z nią iść na randkę. Więc jego miejsce zajęła Pan.

Saga Baby'ego[]

Podczas randki z Gotenem, napotykają się na ludzi, którzy są opętani przez Baby'ego, jeden chciał ją zaatakować, ale Goten ją obronił. Obserwuje walki Gotena z ludźmi. Reszta ludzi dopinguje Gotena w tym ona. Gdy pokonał wszystkich, Palace jest z niego dumna. Z tłumu wyszedł kolejny opętany człowiek z którego wyszedł Baby. Dziewczyna zemdlała z wrażenia. Goten kazał Satanowi wziąć ją w bezpieczne miejsce. Świecą się jej oczy, jak patrzy na niego podczas walki z Babym. Mówi wtedy, że wygląda jak anioł. Goten zostaje opętany przez mutanta. Palace chciała opatrzyć mu ranę, przez którą dostał się Baby więc dała mu chusteczkę, natomiast Goten odrzucił ją i odleciał na poszukiwania Son Gohana.

729995653 small

Saga Super #17[]

W sadze Super 17, jest na kolejnej randce z Gotenem. Patrzy wraz z Gotenem na grota z piekła jednocześnie go tuląc. Potem Goten zabiera ją do restauracji gdzie pokazuje jak jeść hamburgera. Na ich randce jest też Trunks. Napotykają C19 z piekła. Android jest za słaby dla nich. Goten i Trunks pokonują go zwykłym pociskiem ki, które powoduje rozwalenie ciała. Palace jest pod wrażeniem ich siły. Później Goten walczy z Tao Pai Pai. Udaje się mu go pokonać.

Później wraz z wszystkimi ludźmi, oddaje energię do Genki Damy, Son Gokū.

Ciekawostki[]

  • Palace pochodzi z bardzo bogatej rodziny, a rodzice nie spędzają z nią tak dużo czasu. [3]
  • Rodzice nie pozwalali jej spotykać się z chłopcami.

Przypisy[]

  1. 1,0 1,1 W wersji Dragon Ball GT emitowanej na antenie stacji RTL7.
  2. „御殿” i „悟天” oba czyta się „goten”, różni je jednak akcent toniczny.
  3. Dragon Ball GT, odc. #25.
Advertisement