Dragon Ball Wiki
Advertisement

Osłona Waleczna (jap. バ ト ル ジ ャ ケ ッ ト) – jest super zmechanizowanym zmechanizowanym kombinezonem używanym przez oficerów Armii Czerwonej Wstęgi.

Historia[]

Dragon Ball[]

W Dragon Ball, podczas ataku Son Gokū przeciwko siedzibie Armii Czerwonej Wstęgi, Adiutant Black zastrzelił Dowódcę Reda w głowę za pomocą pistoletu, aby przejąć Armię Czerwonej Wstęgi po tym, jak Red ujawnił życzenie, jakie chce od Smoczych Kul. Po stwierdzeniu, że Gokū jest dla niego zbyt potężny, Adiutant Black dostał niebieską Osłonę Waleczną.

BlackRobbot02

Osłona Waleczna Przed eksplozją

Walka toczy się dalej, Czarny rzuca Gokū na ziemię. Próbuje go wykończyć, ale chłopak szybko się regeneruje i okazuje się zbyt zwinny, a nawet sam go atakuje. Czarny następnie zaskakuje i wystrzeliwuje rakietę, aby zniszczyć Gokū, grożąc nawet jego żołnierzom, ale Gokū wykopał rakietę. Po uświadomieniu sobie, że chłopiec jest zbyt potężny, Black próbuje uciec z Gokū, ale młody wojownik wystartował i Przedziurawił Osłonę waleczną, która eksplodowała w powietrzu, zabijając Blacka.

Dragon Ball GT[]

Super17saga2

W stylu opartym na jego wyglądzie w oryginalnym anime i mangi Dragon Ball (a nie w "przeprojektowanym" formularzu, który pojawia się w specjalnym wydarzeniu z okazji 10-lecia), Osłona Waleczna  ma krótkie pojawienie się w Dragon Ball GT, gdy Adiutant Black i kilku inni złoczyńcy uciekają z piekła. Kiedy Black i inni członkowie Armii Czerwonej Wstęgi Atakują Mister Satana, Pan przełamuję Osłonę Waleczną i niszczy ją.

Poziom Mocy[]

Osłona Waleczna okazała się wystarczająco potężna, by zmierzyć się z Gokū; jednakże, pomimo swojej wielkiej siły ofensywnej, jest zbyt powolna, aby móc uderzyć Gokū. Jego najpotężniejszą bronią był wielki pocisk trzymany w plecach, który był wystarczająco potężny, by wysadzić górę. Niemniej jednak, zbroja nie była wystarczająco mocna, aby przetrwać Gokū, który pędem rzuciłby się na nią i przeleciał przez środek, powodując jej eksplozję.

Advertisement