FANDOM

Oren (jap. オレン) – sztuczna forma życia z Szóstego Wszechświata. Bliźniaczy brat Kamin. Posiada te same zdolności co siostra. Uwielbia walki i jest na tyle silny, by móc rywalizować z Hitem.

Wygląd Edytuj

Oren (2) (SDBH, odc. 007)

Ma biały kolor skóry oraz białe włosy postawione do góry oraz niebieskie oczy z białymi źrenicami. Nasi granatową kurtkę z przypiętym kołnierzem oraz czarny kombinezon ze żółtymi symbolami. Jest dosyć wysoki i szczupły. Przypomina on zmechanizowanego członka rasy Tsufulian (jak Baby) co świadczą o tym dwa czerwono-żółte paski zamiast brwi.

Osobowość Edytuj

Spokojny i opanowany mężczyzna, który lubi walkę. Potrafi bardzo dobrze współpracować z siostrą.

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

Kamin Edytuj

Jest dla niej miły i mają wspólny język co świadczy o tym dobra współpraca.

Biografia Edytuj

Super Dragon Ball Heroes Edytuj

Saga Więziennej Planty Edytuj

Wraz z członkami Obszaru Środka pojawił się i po chwili zniknął.

Saga Konfliktu Wszechświata Edytuj

Oren walczy z Cauliflą i Kale potem zamienia się z siostrą przeciwnikami i toczy pojedynek z Hitem na równym poziomie. Skontrował przeskok w czasie i oznajmił Hitowi, że wszystko o nim wie. Po otrzymaniu obrażeń od przeciwnika leczy je i atakuje wroga ponownie atakiem Smash Break. Razem ze siostrą chcieli wykończyć wojowników z Szóstego Wszechświata za pomocą kul energii, ale Vegeta i Trunks z przyszłości odbili ich atak. Następnie przygotowują się do walki z nowymi przeciwnikami. Oran z siostrą opanowują ciała Kale i Califli oraz atakują Hita i Cabbę. Kiedy mężczyźni unieruchamiają ich, by Vegeta z Trunksem mogli zaatakować, opuszczają ich ciała. Oren opanowuje Vegetę i w tej formie pokonuje Trunksa i walczy z Jirenem, dopiero Goku wyrzuca go z ciała Saiyanina. Nie mogąc dać rady Goku scala się z siostrą. Następnie razem z siostrą walczą w Siódmym Wszechświecie z Siedemnastką i Piccolo. Bliźnięta nie dają rady i przemieniają się w Kamiorena.

Siła Edytuj

Anime Edytuj

Był w stanie dorównać sile Hita i skontrować jego najsilniejszą technikę - przeskok w czasie. Również dawał radę Caulifli i Kale w formie Super Saiyanki.

Techniki Edytuj

  • Technika latania - umiejętność pozwalająca unosić się w powietrzu przy użyciu energii ki.
  • Kikōha - podstawowa technika broni energetycznej.
  • Regeneracja - potrafi wyleczyć wszystkie swoje rany zadane podczas walki i nie tylko.
  • Smash Break - Oren atakuje przeciwnika i tworząc barierę wokół siebie podczas ładowania energii. Następnie uwalnia energię, powodując eksplozję bariery.
  • Tsufruizacja - jest specjalną umiejętnością wykorzystywaną przez Maszynomutanty w celu pełnego przekształcenia ofiary w hybrydę Tsufulianina.

Formy o transformacje Edytuj

Kale i Caulifla (1) (SDBH, odc, 008)

Oren Caulifla Edytuj

Ciało Caulifli doświadcza pewnych fizycznych zmian: Oren na krótko przybiera formę, która wygląda tak samo jak podstawowa forma Caulifli, ale ma czerwone linie na twarzy, krzyżykowe linie na oczach, białe włosy i czarne oczy.

Oren Vegeta Edytuj

Oren Vegeta (4) (SDBH, odc. 009)

Ciało Vegety nabiera bardziej widocznych zmian niż u Caulifli. Oren ma swój czarny kombinezon, zyskuje białe rękawice oraz niebieski pancerz. Ma niebieskie oczy oraz dwa czerwono-żółte paski nad białymi brwiami, Baby Vegeta miał takie same. Zyskuje fryzurę Vegety o kolorze białym.

Fuzje Edytuj

Kamioren (1) (SDBH, odc. 010)

Kamioren

Kamioren Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Kamioren.

To fuzja Orena i jego siostry, Kamin.

Pojedynki Edytuj

Super Dragon Ball Heroes Edytuj

  • Caulifla (SSJ) i Kale (SSJ) kontra Oren,
  • Hit kontra Oren,
  • Vegeta (SSJ) i Trunks z przyszłości (SSJ) kontra Oren i Kamin,
  • Siedemnasty kontra Oren.

Debiut w grach Edytuj

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj