Dragon Ball Wiki
Advertisement

Oatmil – jest postacią w Dragon Ball Super, która wspiera Granollę.

Biografia[]

Dragon Ball Super[]

Saga Niedobitka Granolli[]

Oatmil pomaga Granolli wytropić statek Goichiego w odległym zakątku wszechświata daleko od Ziemi, aby znaleźć OG73-i i dostarczyć go do Heeters. Oatmil ostrzega towarzysza, aby był ostrożny, ponieważ nie wiedzą ilu wrogów jest na pokładzie. Granolla rozumie i prosi go o przygotowanie się do udzielenia mu wsparcia. Kiedy Płatkanin walczy ze wszystkimi żołnierzami OG Goichiego, Oatmil skanuje ich wszystkich i informuje Granollę, że żaden z nich nie jest celem, którego szukają. Po dotarciu do pokoju pełnego żołnierzy OG, Oatmil informuje Granollę, że Siedem-Trzy to Żołnierz OG znajdujący się w środku maszyny medycznej. To powoduje, że Płatkanin uśmiecha się, gdy bierze Siedem-Trzy i poważnie uszkadza statek Goichiego, uniemożliwiając im śledzenie jego własnego statku.

Kiedy Granolla budzi się z krzykiem, Oatmil pyta, czy znowu miał ten sen, on to potwierdza. Pośpiesznie sprawdza Siedem-Trzy, ale Oatmil mówi mu, że android jest w stabilnym stanie. Łowca nagród pyta, czy byli śledzeni, ale Oatmil zapewnia go, że Goichi i jego zwolennicy nie mogli ich śledzić po zniszczeniach, jakie spowodował na ich statku. Oatmil mówi, że dotarcie do Bazy Heeterów zajmie trochę czasu i sugeruje, aby Granolla zapadł w zimny sen (forma zawieszonej animacji), ale odmawia twierdząc, że jest teraz całkowicie rozbudzony. Oatmil pyta, czy nadal gardzi Armią Frizera, on odpowiada mu, że tak. Bohater dodaje mówi, że Frizer zmarł kilka lat temu, a resztki jego armii są tylko cieniem ich dawnej chwały. Granolla mówi, że stracił oba cele do zemsty, ale nie może zrozumieć, dlaczego wciąż nękają go koszmary. Oatmil pyta, czy ma na myśli Saiyan, a łowca nagród to potwierdza.

Po przekazaniu Siedem-Trzy i dowiedzeniu się o odrodzeniu Frizera, Oatmil prosi Granollę o wyjaśnienie, ponieważ zwykle nie pozwala Elekowi mówić ostatniego słowa. Granolla ze złością przeklina Frizera i przysięga, że ​​zemści się, osobiście zabijając tyrana. Oatmil nalega, aby zachował spokój i sugeruje, aby zajął się swoimi zarobkami. Każe mu odpocząć, ponieważ dotarcie do planety Płatkan zajmie dwa dni. Nagle zostają zaatakowani przez Soshiru, który zebrał swoich sojuszników, aby okraść go z nagrody. Granolla ląduje na pobliskiej asteroidzie, aby ukryć się przed prześladowcami. Jednak łowcy nagród podążają za nim i przeszukują jego statek. Zwabia grupę do kokpitu, mówiąc przez opaskę na oko i obezwładnia większość sojuszników Soshiru, strzelając do nich z pistoletu promieniowego. Soshiru jest zszokowany tym, że Granolla może strzelać do snajperów bez swoich gogli, a Oatmil wyjaśnia, że ​​prawe oczy Płatkaninów są szczególnie przystosowane do snajpera, a umiejętności Granolli są lepsze od innych. Granolla chowa broń i grozi, że zabije Soshiru promieniem palca. Łowca nagród poddaje się i przeprasza, a następnie daje mu swoje kieszonkowe drobne. Granolla wraca na swój statek i zakłada z powrotem opaskę na oczy, a Oatmil chwali jego umiejętności snajperskie. Granolla bagatelizuje to, przyznając, że przegapił jednego z ludzi Soshiru. Następnie przyznaje, że nie jest wystarczająco silny, aby pokonać Frizera i musi zdobyć więcej mocy niż ktokolwiek inny, aby pomścić rasę Płatkan.

Advertisement