FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Nail (jap. ネイル [Neiru], pl. w anime Najl, pl. w mandze Nail, fr. Nail, ang. Nail) – jeden z najsilniejszych nameczańskich wojowników. Wygląda prawie tak samo, jak Piccolo, ale różni się od niego charakterem.

Nail miał za zadanie chronić Najstarszego, swego ojca i przywódcę Nameczan. Jego bliskimi przyjaciółmi, a zarazem braćmi, byli nameczańscy mistycy: Cargo i Dende. W obronie swego Najstarszego walczył z Freezerem. Próbował go odciągnąć jak najdalej od Saichōrō aby przywódca Nameczan nie został ranny podczas pojedynku oraz by zyskać cenny czas w którym Dende odnajdzie Ziemian i przekaże im hasło konieczne do przyzwania Porungi. Tyran dał się nabrać i napawał się bezskutecznym oporem Naila. Ostatecznie, wyczerpany i śmiertelnie ranny Nail drwi z Freezera, iż nigdy nie zdobędzie nieśmiertelności. Zdenerwowany tyran natychmiast rusza w pogoń za Ziemianami zostawiając bezwładnego Naila.
Nail -2-

Nail pobity przez Freezera

Gdy Piccolo przybył na Namek i odnalazł będącego na krawędzi śmierci, Naila, ten zaproponował mu połączenie sił poprzez asymilację. Z początku Ma-Junior nie chciał się zgodzić, bo obawiał się, że jego charakter się zmieni i stanie się taki „potulny” i „dobry” jak Nail. Pomysłodawca wyjaśnił mu, że fuzja wyzwoli w nim jedynie większą siłę, bez modyfikacji jego osobowości. Nameczanin się zgodził, wskutek czego wojownik przeniknął do jego ciała, dostarczając mu niezwykle duże pokłady energii i dzięki temu Junior mógł równać się z drugą formą tyrana.

Techniki walkiEdytuj

GaleriaEdytuj