Dragon Ball Wiki
Advertisement

Misokaccun (jap. ミソカッツン [Misokattsun]) – jeden z trzech bio-wojowników stworzonych przez Doktora Kochina, którzy służą mu w drugim filmie kinowym DBZ.

Informacje[]

Biografia[]

Po raz pierwszy pojawia się gdy walczy z Muten Roshi razem z Kishime i Ebifurya, łatwo udaje im się go pokonać. Później walczy z Goku gdy ten przybywa do Fortecy Doktora Wheelowa, na początku ma nad nim przewagę, ponieważ Goku nie może mu zadać obrażeń z powodu jego elastycznego ciała, jednak w końcu udaje mu się go pokonać za pomocąKaiō-ken, rozciągając jego ciało tak, że w końcu pęka.

Pojawia się epizodycznie także w 12 filmie kinowym Dragon Ball Z.

Wygląd[]

Z wyglądu przypomina ogromną żółtą kulę, ma ręce przymoniające szczypce, nosi też charakterystyczną kamizelkę, mimo swych potężnych rozmiarów jest szybki i zwinny. Ma także niezwykle rozciągliwe ciało, które pozwala mu odpierać ataki.

Umiejętności[]

  • Technika Latania  - umiejętność lotu za pomocą energii ki.
  • Super elastyczne ciało (Chou Juunan Bodei)

Ciekawostka[]

Mikokats

Mikokatsun

un jest jednym z Bio Warriors w Dragon Ball Z movie 2. Wygląda jak Majin Bū, tylko że on jest grubszy, może odzwierciedlać proste ataki i jedynie ciosy. Jego atak jest tylko własnej otyłości, co jest zaletą jego po części. Gokū wykańcza go, używając Kaio-ken i oderwał się od niego. Następnie widzimy Mikokatsuna gdy pęka jak balon.

Misokatsun 5806

Misokattsun

Advertisement