FANDOM

Mira (jap. ミラ [Mira])zmutowany Demon, postać występująca w grach Dragon Ball Online, Dragon Ball Xenoverse, DBX2 jako główny antagonista oraz jako poboczny w Dragon Ball Heroes. Po śmierci Dābry zostaje Królem Świata Demonów. Razem z Tową chce odnaleźć pieczęć Królestwa Demonów.

Celem Miry jest stać się najsilniejszą istotą we wszechświecie, by osiągnąć ten cel, integruje DNA różnych mistrzów sztuk walki w sobie, szuka również DNA Son Gokū w tym właśnie celu.

Wygląd Edytuj

Mira (wygląd)

Mira to blady mężczyzna o niebieskiej skórze i białych włosach; na oby licach ma proste, pionowe linie-blizny. 

Charakter Edytuj

W Dragon Ball Online jest spokojnym obserwatorem, który czeka na rozwój sytuacji, by wykorzystać go do osiągnięcia własnych celów. W Dragon Ball Xenoverse jest strażnikiem Towy i robi tylko to, co ona każe. Towa planuje też zostać najsilniejszym wojownikiem, w tym celu ćwiczy. W Dragon Ball Xenoverse 2 jest zazdrosny o silniejszych od siebie.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Mira jest Demonem-Ziemianinem z przyszłości, który został stworzony przez Ziemian i Towę. W pewnym momencie jemu i Tole rodzi się potomek Fu, o którym mówi się, iż będzie miał duży wpływ na świat, kiedy dorośnie. Towa i Mira są dowódcami Time Breakerów, grupa ta używa wehikułów czasu do przenikania różnych linii czasowych w celu zmiany historii, jak również do niszczenia różnych wiosek. Bezwzględnie zniszczyli oni Nową Planetę Namek oraz domy jej mieszkańców. W tym celu połączyli się z Armią Red Pants, resztkami wojsk Freezy, Mrocznymi Nameczanami i innymi złymi siłami.

Dragon Ball Online Edytuj

Ta sekcja wymaga treści. Prosimy, dodaj ją!

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball Heroes.
ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball: Online.

Dragon Ball Xenoverse Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball: Xenoverse.
W DBX ćwiczy, by zostać najsilniejszym wojownikiem.

Ta sekcja wymaga dokończenia. Prosimy, uzupełnij ją!

Dragon Ball Xenoverse 2 Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball: Xenoverse 2.
W DBX2 Mira przegrywa na Namek z wojownikiem z przyszłości, następnie walczy z nim drugi raz i wycofuje się z pola walki. Pomaga Tole opanować Cella. Pod koniec gry wchłania swoją twórczynię Towę wraz jajkiem [Tokitoki]], przez co otrzymuje nową formę, w której przypomina SSJ4. Ostatecznie przegrywa walkę z bohaterem, którego wspiera Gokū.

Dragon Ball Heroes Edytuj

Ciekawostka Edytuj

  • W wywiadzie, producent Dragon Ball Xenoverse, Masayuki Hirano potwierdził, że Mira został zaprojektowany przez Akirę Toriyamę.

Galeria Edytuj