FANDOM

Metalowe Coolery (jap. メタルクウラ [Metaru Kūra], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze nie występuje, fr. Métal Coolers, ang. Meta-Cooler) – zmechanizowana armia podobnych do Coolera androidów-kopii stworzonych przez Big Gete Star.

Wygląd Edytuj

Metal coolery

Armia Metalowych Coolerów

Wszystkie Metalowe Coolery wyglądają identycznie jak ich oryginalny szablon - Cooler. Jedynie co ich wyróżnia srebrzyste ciało, które jest całkowicie zmechanizowane.

Osobowość Edytuj

Ponieważ Metalowe Coolery są replikacjami Coolera, wszystkie mają identyczne cechy osobowości jak Cooler. Wszyscy są też całkowicie lojalni wobec swojego oryginalnego szablonu.

Powstanie, działanie i zdolnościEdytuj

Metal cooler regeneration

Regeneracja Metalowego Coolera

Gdy szczątki Coolera dostały się do wnętrza Big Gete Star i objęły nad nią kontrolę, owa gwiazda rozpoczęła proces tworzenia kopii Changelinga. Zrobotyzowani wojownicy są kontrolowani przez szczątki Coolera z jądra Big Gete Star. Metalowe Coolery są silniejsze i szybsze oraz znacznie wytrzymalsze od swojego pierwowzoru. Jedną z ich największych zalet jest błyskawiczna regeneracja, nadzorowana przez główny komputer gwiazdy. Po każdej regeneracji siła i szybkość danego Metalowego Coolera wzrastają. Big Gete Star nie ma ograniczenia co do liczby kopii, a za jej pośrednictwem Cooler jest w stanie kontrolować nawet dziesiątki tysięcy swoich kopii jednocześnie.

Biografia Edytuj

Dragon Ball Z: Starcie!! 10 miliardów potężnych wojowników Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Siła Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Techniki Edytuj

  • Technika latania - umiejętność pozwalająca unosić się w powietrzu przy użyciu energii ki.
  • Kikōha - podstawowa technika broni energetycznych.
  • Supernowa - ogromna kula energii, która potrafi zniszczyć planety.
  • Analiza - tryb pozwalający na zaawansowane skanowanie wrogów.

GaleriaEdytuj