FANDOM

Maszyna Grawitacji

Maszyna grawitacji na statkuEdytuj

Została ona pierwszy raz użyta na statku, w którym Son Gokū zmierzał na Planetę Namek. Maszyna została stworzona przez ojca Bulmy. Wybierając wartość liczbową na maszynie, można było o wybraną ilość razy zwiększyć w pomieszczeniu przyciąganie grawitacyjne. Dzięki zwiększonej grawitacji podstawowe ćwiczenia, które były normalnie dla bohaterów banalne, teraz stawały się bardzo ciężkie do wykonania. Podczas ćwiczenia w zwiększonej grawitacji robiąc proste treningi, można było szybko się wzmocnić ponieważ trzeba było wykonać większy wysiłkiem robiąc ćwiczenia. Gdy użytkownik przyzwyczaił się do zwiększonej grawitacji, to w panelu sterowania mógł ją z powrotem zwiększyć, w ten sposób cały przebieg treningu się zapętlał. Osoba po tak ciężkim treningu, wychodząc z niej była kilkukrotnie szybsza i mocniejsza. Takiej maszyny użył Son Gokū w drodze na Planetę Namek, po wyjściu z niej był wstanie z łatwością pokonać 3 członków Specjalny Oddział Ginyū, w dodatku był od nich wielokrotnie szybszy.

Pobrane (2)fdfbb

Maszyna grawitacji Edytuj

Praktycznie niczym się nie różni od oryginału, była tylko trochę podrasowana, użytkownik nie tylko był w stanie trenować, ale też walczyć z przygotowanymi latającymi robotami. Używanie maszyny grawitacji mogło być bardzo niebezpieczne, taki potworny trening mógł całkowicie zmęczyć użytkownika lub uszkodzić go. Gokū jednak oszukał zmęczenie za każdym razem jedząc fasolki Senzu.

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwszy trening wykonany w zwiększonej grawitacji, odbył się na małej planecie Północnego Kaiō, gdzie grawitacja była 10x większa niż ta ziemska.