Son Gokū mówi Melsowi i Jaco o Brolym

Manga Bonusowa 4 – to czwarta część dodatkowych stron do mangi Dragon Ball Super.

Jest to krótka relacja z wydarzeń z Sagi Broly'ego. Został ujawniony na Jump Victory Carnival 2019.

Umiejscowienie na osi czasu[edytuj | edytuj kod]

Wydarzenia mają miejsce na krótko przed pokonaniem gangu Macareni, ponieważ Son Goku i Vegeta nie mają jeszcze symbolu Galaktycznego Patrolu na swoich strojach.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Manga Bonusowa (Dragon Ball Super) druga strona.jpg

W Głównej Siedzibie Galaktycznego Patrolu Son Gokū i Vegeta opowiadają Melsowi i Jaco o ich ostatniej walce z Saiyanem Brolym, który mieszka na Vampie. Wyjaśniają, że Freeza sprowadził go na Ziemię i chciał ukraść smocze kule. A sam Broly w formie Super Saiyanina był silniejszy niż oni w formie Super Saiyaninów Blue. Potem prze teleportowali się do Piccolo i połączyli się w Gogetę, który jako Super Saiyanin Blue zdołać pokonać ,Broly'ego w formie Super Saiyanina o pełnej mocy. Ale jego towarzysze Cheley i Lemo przywołali Shenrona, by sprowadzić go, na planetę Vampę.

Mels zastanawia się jak Saiyan mógł zamieszkać w niegościnnej Vampie. Saiyanie przyznają, że zapomnieli opowieść Paragusa, ale Vegeta jest pewien, że to jakoś zrobił jego ojciec.

Na koniec narrator mówi, że ci dwaj nie mogli dowiedzieć się, jak przebiegał łańcuch, wydarzeń w czasach ich rodziców, więc Król Vegeta wygnał Broly'ego, na Vampę.

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Główne[edytuj | edytuj kod]

Drugoplanowe[edytuj | edytuj kod]