Majin Ozotto (jap. 魔人オゾット [Majin Ozotto]) – jest Majinem, który pojawia się w grze arcade Dragon Ball Z: V.R.V.S. w 1994 r. nosił pseudonim "Super Bestia".

Mimo że nie pojawił się w oryginalnej mandze, był wymieniony na okładce jednego rozdziału mangi, jako reklama arkadowej gry.

Wygląd[]

Majin Ozotto zaprojektowany przez Toriyamę

Ozotto pojawia się jako wysoki rogaty demon z trzema czerwonymi oczami. Jego ciało ma wiele kolorów: skóra jest różowa, biodra, klatka piersiowa i ramiona są czarne,niektóre części są granatowe, a obszary opancerzone są ciemnoróżowe. Obie formy Ozotto zostały zaprojektowane przez Akirę Toriyamę.

Ozotto ma dość duże podobieństwo do oryginalnego projektu Cella, sugerując, że był oparty na nim. Pokazuje również elementy podobne do Freezera w swojej drugiej formie.

Biografia[]

Dragon Ball Z: V.R.V.S.[]

W pewnym momencie na dziewięć dni przed Cell Games, Ozotto przybywa na Ziemię, aby walczyć z najsilniejszymi wojownikami na tej planecie. Wojownicy Z wyczuwają jego obecność i walczą z nim: najpierw nad oceanem, gdzie przybiera swoją najsilniejsza formę, a potem na Zielonej Planecie, gdzie go pokonano.

Super Dragon Ball Heroes[]

Saga Więziennej Planety[]

Majin Ozotto został pokazany na ekranie w siedzibie Fu, czyli przez niego sprowadzony na Planetę Więzienną.

Siła[]

W swojej podstawowej formie Majin Ozotto jest wystarczająco potężny, by walczyć z Super Saiyaniem Gokū, Gohanem, Trunksem z przyszłości, Vegetą i Piccolo w bitwie jeden na jeden.

Techniki[]

  • Technika latania - umiejętność pozwalająca unosić się w powietrzu przy użyciu energii ki.
  • Osłona Energetyczna - jak każda inna postać w grze, Ozotto może stworzyć czarną tarczę energetyczną, aby zatrzymać ataki.
  • Kikōha - duży, wielobarwny pocisk ki. Ozotto ładuje energię w swoim ogonie, po czym obraca się i ją wyrzuca.
  • Transformacja - Ozotto może przekształcić się w drugą formę.
  • Przemiana i Kopiowanie Techniki - technika, w której Ozotto przekształca się w jakąkolwiek postać i zdobywa jej umiejętności.
    • Kamehame-Ha - używa tej techniki w postaci Gokū lub Gohana.
    • Genki-Dama - używa tej techniki w postaci Gokū.
    • Masenkō - używa tej techniki w postaci Gohana.
    • Final Flash - używa tej techniki w postaci Vegety.
    • Buster Cannon - używa tej techniki w postaci Trunksa z przyszłości.
    • Burning Attack - używa tej techniki w postaci Trunksa z przyszłości.

Występ w grach[]

W grze Dragon Ball Z: V.R.V.S., Ozotto pojawia się jako ostatni boss, który walczy dwa razy po serii sześciu bitew: najpierw w postaci postaci gracza(przemiana się w postać którą grasz), a następnie w swojej prawdziwej postaci (choć będzie dalej przesuwał się między postaciami podczas walki ). Po tym, jak zostanie pokonany, każdy Wojownik Z otrzyma swoje własne zakończenie po spełnieniu życzenia ze Smoczych kul.

Ozotto miał również pojawić się w Dragon Ball Z: The Legend, ale nie został wdrożony z powodu ograniczeń harmonogramu.

Majin Ozotto pojawia się w Dragon Ball Heroes.

Transformacje[]

Super Majin Ozotto

Super Majin Ozotto[]

Zostało ujawnione w 30-letniej książce Dragon History "Super Historycznej książce", że Ozotto posiada transformację. W swoim przekształconym stanie był znacznie bardziej pogrubiony, miał oko na brzuchu i cztery ręce zamiast dwóch.

Galeria[]