Latające Krzesło/Tron Freezera (jap. フリーザの小型ポッド [Furīza no Kogata Poddo]) –  to latający pojazd używany głównie przez Freezera, jako środek transportu. Mimo, że Freezer może poruszać się dużo szybciej bez pojazdu i tak go używa, wydaje się preferować poruszanie się za pomocą tego pojazdu. Nie wiadomo dlaczego to robi, być może pojazd jest symbolem wysokiego statusu lub władzy.

Informacje[edytuj | edytuj kod]

Chronologicznie pierwszy raz widzimy Freezera w pojeździe w odcinku specjalnym Dragon Ball Z: Ostateczna bitwa w pojedynkę. Ojciec Son Gokū, Wojownika Z, który wyzwał Freezera. Freezer przebywał w pojeździe kiedy niszczył Planete Vegetę. Wziął swój pojazd na Namek gdzie przybył w poszukiwaniu Smoczych Kul.

Podczas pobytu na Namek bardzo rzadko opuszczał pojazd, pierwszy raz kiedy Kapitan Ginyū dostarczył wszystkie Smocze Kule, a drugi raz kiedy przybył do Saichōrō. Zostawił swój pojazd przed jego domem, ponieważ udał się z Nailem w bezpieczne miejsce aby stoczyć ważną walkę. Po zwycięstwie w pojedynku nie wziął pojazdu z powrotem, pojazd został zniszczony gdy wybuchła Planeta Namek.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]