FANDOM

Królowie Światów (jap. 界王 [Kaiō], ang. Kai) – niżsi rangą od Bogów Światów, opiekujący się światem żywych.

Informacje Edytuj

Narodziny Edytuj

Królowie Światów rodzą się na planecie Bogów Światów. Na planecie znajdują się drzewa świata. Królowie rodzą się z owoców wydanych przez te drzewa. Długość życia Króla Światów to około 75000 lat. Po śmierci jednego wybiera się kolejnego Króla który zajmie stanowisko poprzedniego.

Królowie Światów Edytuj

Jest pięciu Królów Światów, czterech z nich kontroluje własną część świata żywych i Bogów - opiekunów poszczególnych planet. Piąty to Wielki Król Światów, który kontroluje poczynania czterech pozostałych. Wyżsi rangą Bogowie Światów w przeciwieństwie do nich kontrolują również zaświaty.

Śmierć Edytuj

Królowie Światów uważane są za nieśmiertelnych. Jednak mogą umrzeć z przyczyn nienaturalnych (Północny Król Światów, umarł  gdy na jego planecie wybuchł Cell), jednak ponieważ są w zaświatach nie ma to dla nich konsekwencji podobnie jak dla Bogów Światów.

Umiejętności Edytuj

Podczas wydarzeń z serii Królowie Światów okazują się mieć wiele umiejętności. Mają dość duże umiejętności bojowe i potrafią pokonywać bezpośrednio przeciwników, są dobrymi nauczycielami potrafiącymi uczyć swoich uczniów niezwykłych technik walki, mają również umiejętność telepatii.

Znani przedstawiciele Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Każdy Król Światów posiada okulary (oprócz zachodniego, który nosi monokl).
  • Każdy Król Światów jest pasjonatem motoryzacji i posiada samochód.
  • Mimo tego, że Północny Król stracił życie, zachował on stanowisko i nie wybrano nowego Boga na jego miejsce.
  • 界 -świat 王 - król

Galeria Edytuj