FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Konattsjanie (jap. コナッツ星人 [Konattsusei-jin]) – bladoróżowoskórzy kosmici zamieszkujący planetę Konatts, położoną w Południowej Galaktyce Siódmego Wszechświata.

Wygląd i zdolnościEdytuj

Wyglądają jak elfy, mają długie, spiczaste uszy. Cechują ich zróżnicowane kolory włosów i typu fryzur, większość przedstawicieli nosi różnego typu irokezy.

Przed Dragon BallemEdytuj

Ta sekcja potrzebuje treści! Uzupełnij ją, jeśli wiesz, co się podówczas wydarzyło! Hoi tworzy demona Hildegarna. Dwaj bracia, Tapion i Minosha zapanowują nad Hildegarnem wygrywając pewną melodię na fujarce. Jeden z konattsjańskich wojowników przecina potwora, a jego połowy zostają uwięzione w braciach. Tapion i Minosha uwięzieni w pozytywkach zostają rozesłani po kosmosie. Hoi znajduje kapsułki, uwalnia Minoshę, z którego wychodzi połowa ciała demona i zabija chłopca. Pozytywka z Tapionem trafia na Ziemię. Hoi znajduje ją, ale nie może jej otworzyć.

Dragon Ball Z: Smocza pięść eksploduje!! Jak nie Gokū, to kto?Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści! Uzupełnij ją, jeśli wiesz, co się podówczas wydarzyło!

Tapion zostaje uwolniony z pozytywki i zaprzyjaźnia się z Trunksem. Bulma pozwala mu zamieszkać w Capsule Corporation i tworzy dla niego pomieszczenie, które izolowałoby Hildegarna jak pozytywka. Pomieszczenie okazuje się nieskuteczne. Tapion pomaga okiełznać demona grając na fujarce. Po pokonaniu potwora dostaje od Bulmy wehikuł czasu, którym wraca w przeszłość do rodziny. Na pożegnanie Tapion oddaje Trunksowi swój miecz.

Po Dragon BallEdytuj

Tapion wraca w przeszłość, gdzie jego brat wciąż żyje. Prawdopodobnie razem pokonali demona tworząc nową linię czasową bez Hildegarna.