FANDOM

Knieja grozy (ang. Forest of Terror) – jest to las, który znajduje się na wyspie w jamie nieopodal wyspy, na której mieszka Muten Rōshi. Traumy, które zostały ukryte głęboko w sercach, nabierają rzeczywistych kształtów. Znajduje się on na granicach światów naszego i kolejnego.

To w tym lesie Son wraz z Kurilínem walczą przeciwko starym wrogom. Tutaj obydwoje zyskują opanowanie i uspokojenie swojego serca oraz traum, związanych z zabiciem ich samych przez groźnych przeciwników. Po wszystkim zamienia się w piękny las oraz wyrastają niebiańskie kwiaty.

Straszny las – miejsce położone na jednej z wysp w pobliżu wyspy Muten Rōshiego. Las jest w grocie położonej w środku zwykłego lasu. Uranai Baba zaprowadza tam Kurilína i Son Gokū, którzy poszukują niebiańskiego kwiatu. W strasznym lesie rosną kolczaste pnącza, które przybierają postać tego, czego boi się osoba, która wejdzie do lasu. Im większy stawia się im opór tym większe rosną, dopiero oczyszczenie umysłu z myśli powoduje ich zanik. Kiedy człowiek pokona własne lęki ze szczątków pnączy wyrastają niebiańskie kwiaty, które zapewniają długowieczność. Gokū pierwszy nauczył się kontrolować swoje myśli, Kurilín jako drugi. Razem pokonali wizualizację swoich dawnych przeciwników, Super Shén Lónga i Bulmy i zdobyli pełne worki niebiańskiego kwiatu.