FANDOM

Kikono (jap. キコノ [Kikono]) – to genialny naukowiec, jest jednym z doradców Freezy. Stworzył scoutery, pancerz bojowy, statki kosmiczne oraz wiele innych wynalazków.

Wygląd Edytuj

Kikono (2) (DBS, film 001)

Niski i szczupły żółtoskóry mężczyzna. Ma dużą jajowatą głowę, duże oczy oraz parę czółek. Nosi górną część pancerza bojowego o czarno-zielonych barwach, pod którym ma zielony strój, który noszą naukowcy

Osobowość Edytuj

Jest bardzo mądry i wyrozumiały. Wie kiedy ugryźć się za język, by nie powiedzieć nic złego Freezie. Jest dobrze poinformowany i ma dużo zadań na głowie.szanuje sayan jako wojowników ale nie wierzył w legende o super sayaninie,tak jak reszta jego kolegów . jest absolutnie przerażony friezą szczególnie kiedy berryblue zapytała friezy czy chce być wyższy

Biografa Edytuj

Dragon Ball Minus. Edytuj

Kikono towarzyszy Frezera i omawia z nim w drodze do planety Vegeta o zagrożeniach, że Saiyanie duma 'może stanowić do Frezera Mocy , a także możliwość, że może być wojownikiem tak silny, jak to opisano w ich legend Super Saiyan lub Super Saiyan Bóg wśród nich. Pod koniec rozmowy Frieza zdecydował się zniszczyć rasę Saiyan.

Debiut w filmach Edytuj

Dragon Ball Super Edytuj

Brolly Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball Super: Brolly.

41 lat temu Cold Daiō, wraz ze synem i całą armią lecą na planetę Vegeta. 5 lat później na pokładzie statku Freezy, Kikono mówi, że Super Saiyanin i Super Saiyanin God to tylko legenda. Freeza cieszy się i tak podejrzewał ale nie może pozwolić sobie na żadne ryzyko. Kikono mówi, czy Freeza chce odwołać atak, Freeza zaprzecza, ponieważ zdał sobie zbyt dużo trudu aby ich wszystkich zebrać. Potem niszczy planetę Vegeta.

W czasie teraźniejszym na statku kosmicznym Freezy, Kikono, mówi do Freezy, że żona Bulmy miała 6 smoczych kul i specjalny radar do ich wykrywania. Kikono pyta się go czy mają lecieć na Ziemie, Freeza odpowiada, że nie, ponieważ są tam osoby, które potrafią wyczuć wysoki poziom mocy. Kikono pyta się go cze jego życzeniem jest nieśmiertelność jak wcześniej. Freeza zaśmiał się i odpowiedział, że na pewno nie. Jakby trafil znowu do ziemskiego piekła nie byłby w stanie nic zrobić i nieśmiertelność się nie przyda. Freeza mówi, że nigdy nie zgadnie. Beriblu, więc pyta się go czy chciałby być troszkę wyższy. Potem dodaje, że Freeza zabijał tych którzy naśmiewali się z jego wzrostu. Freeza mówi, że Beriblu ma rację, jak zawsze. Dodaje, że chce być wyższy o 5 cm. Kikono mówi dlaczego nie więcej, przecież w drugiej transformacji jest dosyć wysoki. Freeza odpowiada, że chce być wyższy w swojej ostatecznej formy i byłoby to dziwne gdyby tak nagle urósł, chce by to wyglądało naturalnie. Statek kosmiczny Freezy ląduje obok Saiyan. Wychodzą z niego żołnierze, Freeza, Paragus i Brolly. Freeza zabiera smocze kule. Kikono ogląda walkę Saiyan z daleka. Kikono wezwał Shenrona za przymuszeniem Cheley, która stoi za nim z pistoletem.

Trzy dni później Kosmiczna Organizacja Handlu podbija jakaś planetę. Kikono mówi, że Cheley i Lemo są na planecie Vampa. Freeza odpowiada, że na razie ich zostawi, bo może uda im się okiełzać uczucia Brolly'ego, a potem może zostać jego najsilniejszym żołnierzem. Freeza mówi, że nie ważne ile będzie trenować, bo przeciwko jemu zawsze będzie Son Gokū i Vegeta. Imperator potrzebuje partnera, który może mu pomóc.

Techniki Edytuj

obecnie nic nie wiemy na temat technik

Galeria Edytuj