Dragon Ball Wiki
Advertisement

Kamioren – fuzja Kamin i Orena.

Wygląd[]

Kamioren (całość) (SDBH, odc

Ma białe ciało z niebieskimi plamami z jednej strony kończyn i tułowia i czerwonymi z drugiej. Ma niebieskie oczy, długie włosy postawione do góry. Także posiada Niebieskie perły z lewej strony, i czerwone z prawej strony. W klatce piersiowej ma fioletową perłę.

Biografia[]

Super Dragon Ball Heroes[]

Saga Konfliktu Wszechświata[]

Kamioren walczy z Son Gokū UI, ale przegrywa, pokonuje Vegetę i Trunksa. Vegeta zmienia się w SSJB Shinka i walczy z Kamiorenem. Saiyanin pokonuje go, fuzja się rozpada. Potem Kamioren walczy z Siedemnastką i Piccolo. Niestety nie daje im rady, więc otrzymuje moc z Nasiona Wszechświata. W ostatecznej formie Kamioren pokonuje wszystkich wojowników Z na polu walki. I mierzy się z Son Gokū w formie Ultra Instynktu. Początkowo Saiyanin ma przewagę, lecz Kamiorenowi udaje się zadać Goku potężny cios, lecz sprawia to że wojownik uaktywnia pełną moc Instynktu. Ostatecznie Kamioren zostaje unicestwiony przez Goku przy pomocy pozostałych wojowników.

Techniki[]

  • Technika latania - umiejętność pozwalająca unosić się w powietrzu przy użyciu energii ki.
  • Kikōha - podstawowa technika broni energetycznych.
  • Regeneracja - po przedziurawieniu brzucha przez atak Piccolo, Kamioren użył regeneracji.
  • Chō Makōhō - to technika używane jest przez różne postacie zużywa dużą ilość energii z ich ust.

Transformacje[]

Kamioren (3) (SDBH, odc

Ostateczna forma[]

Łącząc się z Nasieniem Wszechświata (w anime) lub biorąc niewielką część jego mocy (w mandze), Kamioren osiąga swoją ostateczną formę, stając się znacznie potężniejszy niż wcześniej.

Pojedynki[]

  • Vegeta (Bazowa forma/Super Saiyanin Blue) i Trunks z przyszłości kontra Kamioren,
  • Vegeta (Super Saiyanin Blue/Super Saiyanin Blue Shinka) kontra Kamioren,
  • Piccolo i Siedemnastka kontra Kamioren (Zwykła forma, Zasilona Nasionem Wszechświata),
  • Trunks z przyszłości (SSJ), Vegeta (SSJB), Piccolo i Siedemnastka kontra Kamioren (Zasilony Nasionem Wszechświata),
  • Son Gokū (Bazowa Forma, Migatte no gokui - pierwsze stadium, Migatte no gokui - Pełna transformacja) kontra Kamioren (Zasilony Nasionem Wszechświata).
  • Son Gokū (Migatte no gokui - Pełna transformacja), Trunks z przyszłości, Vegeta, Piccolo i Siedemnastka kontra Kamioren (Zasilony Nasionem Wszechświata).

[]

Galeria[]

Advertisement