FANDOM

Kamin (jap. カミン [Kamin]) – sztuczna forma życia z Szóstego Wszechświata. Bliźniacza siostra Orena. Ma zdolności pasożytnicze, regeneracyjne, kontroli umysłu itp. Obezwładnia przeciwników dzięki niezwykłej współpracy z Orenem.

Wygląd Edytuj

Kamin (SDBH, odc. 009)

Ma biały kolor skóry oraz białe włosy sięgające do policzków oraz niebieskie oczy z białymi źrenicami. Nasi czerwoną kurtkę z przypiętym kołnierzem oraz czarny kombinezon ze błękitnymi symbolami. Jest dosyć wysoka i szczupła. Przypomina ona zmechanizowanego członka rasy Tsufulian (jak Baby) co świadczą o tym dwa czerwono-żółte paski zamiast brwi.

Osobowość Edytuj

Spokojna i opanowana kobieta. Potrafi bardzo dobrze współpracować z bratem.

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

Oren Edytuj

Jest dla niego miła i mają wspólny język co świadczy o tym dobra współpraca.

 Biografia Edytuj

Super Dragon Ball Heroes Edytuj

Saga Więziennej Planty Edytuj

Wraz z członkami Obszaru Środka pojawiła się i po chwili zniknęła.

Saga Konfliktu Wszechświata Edytuj

Kamin walczy z Hitem, potem zamienia się z bratem przeciwnikami i toczy pojedynek z Cauliflą i Kale. Bardzo dobrze radziła sobie z przeciwnikami, ale była trochę nieostrożna i oberwała od Caulifli. Po otrzymaniu obrażeń od przeciwniczek leczy je i atakuje Caulifle atakiem Crash Break. Razem ze bratem chcieli wykończyć wojowników z Szóstego Wszechświata za pomocą kul energii, ale Vegeta i Trunks z przyszłości odbili ich atak. Następnie przygotowują się do walki z nowymi przeciwnikami. Kamin z bratem opanowują ciała Kale i Califli oraz atakują Hita i Cabbę. Kiedy mężczyźni unieruchamiają ich, by Vegeta z Trunksem mogli zaatakować, opuszczają ich ciała. Kamin kibicuje bratu, który opanowuje Vegetę, potem pomaga mu w walce z Jirenem i Son Gokū. Nie mogąc dać rady Goku scala się z bratem. Następnie razem z Oren walczą z Siedemnastką i Piccolo w Siódmym Wszechświecie, niestety nie dają rady i przemieniają się Kamiorena.

Siła Edytuj

Anime

Na początku walczyła z Hitem i było widać, że daje mu radę. Również jest w stanie dorównać sile Kale jako Super Saiyanin Bōsō (opanowany) i Caulifi w formie Super Saiyanina.

Techniki Edytuj

  • Technika latania - umiejętność pozwalająca unosić się w powietrzu przy użyciu energii ki.
  • Kikōha - podstawowa technika broni energetycznej.
  • Regeneracja - potrafi wyleczyć wszystkie swoje rany zadane podczas walki i nie tylko. 
  • Crash Break - Kamin atakuje przeciwnika i tworząc barierę wokół siebie podczas ładowania energii. Następnie uwalnia energię, powodując eksplozję bariery.
  • Tsufruizacja - jest specjalną umiejętnością wykorzystywaną przez Maszynomutanty w celu pełnego przekształcenia ofiary w hybrydę Tsufuriana.
  • Skraplanie - zdolność do upłynnienia metalu i innych ciał stałych.

Formy i transformacje Edytuj

Kale (3) (SDBH, odc. 008)

Kamin Kale Edytuj

Ciało Kale doświadcza pewnych fizycznych zmian: Kamin na krótko przybiera formę, która wygląda tak samo jak podstawowa forma Kale, ale z czerwonymi liniami na jej twarzy, krzyżowymi liniami na oczach, białymi włosami i czarnymi oczami.

Fuzje Edytuj

Kamioren (1) (SDBH, odc. 010)

Kamioren

Kamioren Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Kamioren.

To fuzja Kamin i jego brata, Orena.

 Pojedynki Edytuj

Super Dragon Ball Heroes

  • Hit kontra Kamin,
  • Caulifla (Super Saiyanin) i Kale (Kontrolowany Super Saiyanin Bōsō) kontra Kamin,
  • Vegeta (Super Saiyanin) i Trunks z przyszłości (Super Saiyanin) kontra Oren i Kamin,
  • Piccolo kontra Kamin.

Debiut w grach Edytuj

Galeria Edytuj

PrzypisyEdytuj