Kale (jap. ケール [Kēru])Saiyanka z Szóstego Wszechświata, należy do gangu Caulifli.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Ma czarne włosy zebrane w kucyk z wypuszczonym pasmem włosów opadającym na policzek. Ma czarne oczy, ciemną cerę, jest drobna i szczupła. Ma czerwoną spódniczkę i krótki podkoszulek z krótkim rękawkiem. Na rękach ma duże bransolety zakrywające całe przedramiona, w uszach okrągłe kolczyki. Jedyna postać w DB, która osiąga poziom SSJ Bōsō. Bierze udział w Turnieju Mocy.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Nieśmiała, łagodna, niepewna siebie. Żyje w cieniu szefowej, Caulifly. Kiedy się denerwuje i traci nad sobą kontrolę, staje się najpotężniejszą Saiyanką, ale niczego nie pamięta. Kale jest wrażliwa i łatwo ją urazić, zdenerwować i doprowadzić do płaczu.

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Znajomi i przyjaciele[edytuj | edytuj kod]

Caulifla[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją! Caulifla jest szefową gangu, do kórego obie należą, niesmiała Kale jest pod wrażeniem pewnej siebie koleżanki. Dziewczyna podziwia ją, szanuje i bardzo chce się jej przypodobać. Jestt również przekonana o byciu słabszą od Caulifli, cieszy ją każda pochwała z ust szefowej, rani ją kiedy Caulifla ją ignoruje.

Cabba[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją! Kale zna Cabbę, szanuje go, liczy sie z jego zdaniem, ale nie jest dla niej nikim wyjątkowym.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Dragon Ball Super[edytuj | edytuj kod]

Saga przetrwania wszechświata[edytuj | edytuj kod]

Kale ogląda trening Caulifly z Cabbą, ukryta za skałą. Caulifla prosi go by również nią nauczył przemiany każąc Kale wyjść z ukrycia. Dziewczyna wstydzi się i nie wierzy, by udało jej się opanować technikę SSJ. Kiedy kumulacja energii w plecach się nie udaje, złość na nią i Cabbę niespodziewanie powoduje przemianę. Kale zaczyna atakować Cabbę i swoją towarzyszkę opanowana gniewem SSJ Bōsō. Oboje jednak nie dają jej rady, dopiero, gdy kończy się przemiana, dziewczyna traci przytomność i walka się kończy.

Razem z resztą drużymy Szóstego Wszechświata przybywa na Turniej Mocy i wraz z Cauliflą i Cabbą podchodzi do Gokū i Vegety jednak wstydzi się odezwać. Następnie tuż po starcie Caulifla dopinguje ją do walki mówiąc, aby zaczęła wrzeszczeć i się świecić, co wywołuje u niej wyraźne zdumienie. Świadczy to o tym, że najpewniej nie wie o tym, że potrafi dokonywać przemiany.

Podczas turnieju Kale walczy z dwoma kosmitami, którzy pozbawiają ją przytomności. Ratuje ją Caulifla i każe jej zmienić się w SSJ. Kale nie potrafi. Widząc walkę koleżanki z Gokū denerwuje się i przyjmuje swoją najsilniejszą formę. Atakuje Gokū, który nie daje jej rady nawet w formie Blue. Kiedy dziewczyna zaczyna wszystko niszczyć, Jiren pozbawia ją przytomności. Kiedy dziewczyna odzyskuje przytomność, chowa się za Cauliflą przed Gokū. Gdy zostają zaatakowane przez Żołnierzy Dumy, Kale ogląda walki Caulifli. Cocotte więzi ją w innymi wymiarze, żołnierze biją Cauliflę, która mówi Kale, że jest z niej dumna. Kale denerwuje się i rozbija barierę. Razem z szefową powstrzymują atak żołnierzy. Kale osiąga stan SSJ, który może kontrolować. Pod wpływem rozmowy z Kale przyjmuje swoją najsilniejszą formę i razem wyrzucają czwórkę żołnierzy po za matę. Potem Kale traci przytomność, a Caulifla zabiera ją w bezpieczne miejsce. Razem oglądają walkę Hita z Dyspo i Kunshim i martwią się o kompana. Kale, Caulifla i Cabba oglądają walkę Hita z Jirenem. Hit każe im dać z siebie wszystko. Kale rozmawia z Cauliflą, kiedy atakuje je Monna, razem z Cabbą przekonują Cauliflę, żeby oddała Monnę Cabbie.

Kale za namową Caulifli dołącza do walki z Gokū. Dziewczyna zmienia się w SSJ2 i kontroluje tę formę. Razem zmuszają Gokū do zmiany w SSJ3 i skutecznie z nim walczą. Kale walczy z Gokū, zmienia się w formę Bōsō. W tej formie rozpoznaje Cauliflę i zyskuje kontrolę nad zielonowłosą formą. Razem walczą z Gokū, zmuszając go do uzyskania formy SSJ God. Dziewczyny łączą się potarami w Kaflę. Po rozpadzie fuzji i zniszczeniu przez Gokū potar, Kale i Caulifla trafiają na trybuny. Kale przeprasza swoich bogów i anioła za przegraną. Po przegranej ostatnich zawodników Szóstego Wszechświata zostaje wymazana wraz z resztą. Odżywa wraz z całym swoim Wszechświatem, dzięki życzeniu Siedemnastki.

Super Dragon Ball Heroes[edytuj | edytuj kod]

Saga Konfliktu Wszechświata[edytuj | edytuj kod]

Hit, Kale, Cabba i Caulifla walczą z najeźdźcami, ale nie dają im rady. Trunks z przyszłości i Vegeta przylatują na ratunek. Kale walczy z Tsufulianami, zostaje opanowana przez jednego z nich i atakuje Cabbę. Saiyanin obezwładnia ją, Vegeta atakuje, ale tsufuliański wojownik opuszcza jej ciało i ranna dziewczyna upada na ziemię.

Siła[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Techniki[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Formy i transformacje[edytuj | edytuj kod]

Super Saiyanka[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Super Saiyanka Bōsō (nieopanowana)[edytuj | edytuj kod]

Kale gdy pierwszy raz zamienia się w tą formę, nie jest jeszcze świadoma i nie wie co robi. Rozwala wszystko co napotyka na drodzę i jest bardzo agresywna.

Super Saiyanka Bōsō (opanowana)[edytuj | edytuj kod]

Gdy Kale opanowała swoje stadium, jest bardziej inteligentna i sprytniejsza przy czym również silniejsza.

Fuzje[edytuj | edytuj kod]

Kafla[edytuj | edytuj kod]

ToriyamaDragonBall1.PNG  Więcej w osobnym artykule: Kafla.

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Pojedynki[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Debiut w grach[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]