Kafla[1] (jap. ケフラ [Kefura])Saiyanka, wynik fuzji potarami Kale i Caulifli. Przed Turniejem Mocy Fuwa dał dziewczynom po jednej potarze, podczas walki z Son Gokū wykorzystały je, łącząc się.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Kafla jest wzrostu Caulifly choć budowa ciała przypomina budowę ciała Kale. Posiada szpiczaste, czarne włosy związane w kucyk białą frotką. Ma również dwa pasemka po obu stronach twarzy. Jej oczy mają kształt podobny do Caulifly i są czarne. Nosi wysokie buty oraz fioletowe spodnie i podkoszulek tego samego koloru. Na rękach nosi złote nadgarstniki.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Charakter Kafli jest nieomal identyczny jak Caulifli. Jest zachwycona swoją mocą, a także cechuje ją spora pewność siebie. Wydaje się też podobnie zarozumiała co Caulifla, nazywając ataki SSJG Gokū „lamerskimi”. Wierzy także, że ma większą moc niż Gokū i że jest w stanie go pokonać.

Pomimo tego, podobnie jak Caulifla, Kafla przejawia pewien szacunek do Gokū nazywając go „wartościowym przeciwnikiem”. Wydaje się także nieco zawiedziona, kiedy Saiyanin pada po jej ciosie i uśmiecha się, kiedy ten wstaje. Jest też podekscytowana, kiedy Gokū ponownie przebudza migatte no gokui. Przejawia również silną determinację do pokonania przeciwnika i, kiedy ten zaczyna nad nią dominować, daje z siebie wszystko, gotowa go nawet zabić.

Dragon Ball Super[edytuj | edytuj kod]

Saga przetrwania wszechświata[edytuj | edytuj kod]

Kafla skutecznie odpiera ataki Gokū, zmuszając go do wykorzystania wszelkich możliwych form saiyańskich. Sama podczas walki przybiera postać SSJ i SSJ2. Dopiero wykorzystanie przez Gokū migatte no gokui pozwala odeprzeć jej ataki. Kafla walczy z Gokū i dorównuje mu siłą. Saiyanin prześlizguje się po jej ataku i pokonuje ją Kamehame-Ha. Wyrzuca ją za ring i niszczy jej kolczyki. Fuzja rozpada się, a Kale i Caulifla trafiają na trybuny.

Debiut w filmach[edytuj | edytuj kod]

Zawodnicy Trurnieju Mocy (DBS, film 001).jpg

Brolly[edytuj | edytuj kod]

ToriyamaDragonBall1.PNG  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball Super: Brolly.
Została pokazana, gdy Son Gokū mówi o Turnieju Mocy.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Kafla jest pierwszą żeńską fuzją, która pojawiła się w serii Dragon Ball.
  • Imię postaci pochodzi z połączenia imion Kale i Caulifla.
  • Kafla powstała w czasie trwania Turnieju Mocy co czyni ją nie tylko jedyną fuzją podczas wydarzenia, ale i pierwszą fuzją tego typu we Wszechświecie Szóstym.
  • W mandze Kafla była ostatnią żeńską wojowniczką podczas turnieju.
  • Kafla jest pierwszą postacią powstałą z fuzji potary, która osiągnęła drugi poziom Super Saiyana.

Osiągnięte poziomy[edytuj | edytuj kod]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

  1. 1,0 1,1 Kafla to połączone imiona Kale /keɪl/ oraz /ˈkɒl.ɪˌflə/ (BE) lub /ˈkɑː.ləˌflə/ (AmE). Mimo pisowni – Kafla – wzorcowo imię należy wymawiać z angielska jako /keflə/ lub w sposób uproszczony i dostosowany do polskiej fonetyki, tj. jako /kɛfla/ w MAFie, czyli „kefla” jak keks i flaga.