FANDOM

Kafla[1] (jap. ケフラ [Kefura])Saiyanka, wynik fuzji potarami Kale i Caulifli. Przed Turniejem Mocy Fuwa dał dziewczynom po jednej potarze, podczas walki z Son Gokū wykorzystały je, łącząc się.

Wygląd Edytuj

Kafla jest wzrostu Caulifly choć budowa ciała przypomina budowę ciała Kale. Posiada szpiczaste, czarne włosy związane w kucyk białą frotką. Ma również dwa pasemka po obu stronach twarzy. Jej oczy mają kształt podobny do Caulifly i są czarne. Nosi wysokie buty oraz fioletowe spodnie i podkoszulek tego samego koloru. Na rękach nosi złote nadgarstniki.

Osobowość Edytuj

Charakter Kafli jest nieomal identyczny jak Caulifli. Jest zachwycona swoją mocą, a także cechuje ją spora pewność siebie. Wydaje się też podobnie zarozumiała co Caulifla, nazywając ataki SSJG Gokū „lamerskimi”. Wierzy także, że ma większą moc niż Gokū i że jest w stanie go pokonać.

Pomimo tego, podobnie jak Caulifla, Kafla przejawia pewien szacunek do Gokū nazywając go „wartościowym przeciwnikiem”. Wydaje się także nieco zawiedziona, kiedy Saiyanin pada po jej ciosie i uśmiecha się, kiedy ten wstaje. Jest też podekscytowana, kiedy Gokū ponownie przebudza migatte no gokui. Przejawia również silną determinację do pokonania przeciwnika i, kiedy ten zaczyna nad nią dominować, daje z siebie wszystko, gotowa go nawet zabić.

Dragon Ball SuperEdytuj

Saga przetrwania wszechświataEdytuj

Kafla skutecznie odpiera ataki Gokū, zmuszając go do wykorzystania wszelkich możliwych form saiyańskich. Sama podczas walki przybiera postać SSJ i SSJ2. Dopiero wykorzystanie przez Gokū migatte no gokui pozwala odeprzeć jej ataki. Kafla walczy z Gokū i dorównuje mu siłą. Saiyanin prześlizguje się po jej ataku i pokonuje ją Kamehame-Ha. Wyrzuca ją za ring i niszczy jej kolczyki. Fuzja rozpada się, a Kale i Caulifla trafiają na trybuny.

Debiut w filmach Edytuj

Zawodnicy Trurnieju Mocy (DBS, film 001)

Brolly Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball Super: Brolly.
Została pokazana, gdy Son Gokū mówi o Turnieju Mocy.

Ciekawostki Edytuj

  • Kafla jest pierwszą żeńską fuzją, która pojawiła się w serii Dragon Ball.
  • Imię postaci pochodzi z połączenia imion Kale i Caulifla.
  • Kafla powstała w czasie trwania Turnieju Mocy co czyni ją nie tylko jedyną fuzją podczas wydarzenia, ale i pierwszą fuzją tego typu we Wszechświecie Szóstym.
  • W mandze Kafla była ostatnią żeńską wojowniczką podczas turnieju.
  • Kafla jest pierwszą postacią powstałą z fuzji potary, która osiągnęła drugi poziom Super Saiyana.

Osiągnięte poziomy Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. 1,0 1,1 Kafla to połączone imiona Kale /keɪl/ oraz /ˈkɒl.ɪˌflə/ (BE) lub /ˈkɑː.ləˌflə/ (AmE). Mimo pisowni – Kafla – wzorcowo imię należy wymawiać z angielska jako /keflə/ lub w sposób uproszczony i dostosowany do polskiej fonetyki, tj. jako /kɛfla/ w MAFie, czyli „kefla” jak keks i flaga.