Dragon Ball Wiki
Advertisement

Jierra jest patrolejem Frieza Race Time z 852 roku życia, który pojawia się w Dragon Ball Xenoverse 2.

Wygląd[]

Jierra wydaje się być w swojej Prawdziwej Formie, chociaż w tej formie jest nieco niższy niż Frieza czy Cooler. Oprócz swojej zbroi Bio Suit nosi spodnie w stylu Metamoran, podobne do Gogety lub Gotenksa i parę czarnych butów (General Blue Costume).

Charakter[]

Jierra jest szlachetnym i obowiązkowym członkiem Time Patrol. Pomimo tego, że jest członkiem klanu Frieza, Jierra jest współczujący dla innych, nawet tych spoza jego własnej rasy, takich jak Saiyanie, co pokazuje, gdy ujawnia, że ​​czuje się źle po tym, jak został zmuszony do ożywienia konfliktu na Saiyan Homeworld, Sadala, aby zapewnić zniszczenie planety jako jest częścią oryginalnej historii.Trudno mu również przebywać w obecności takich osób jak zły Chilled mimo że jest z nim spokrewniony. Musi nawet powstrzymać się przed zabiciem złego Chilled, kiedy jego misja wzywa go, aby zapewnić, że Chilled przetrwa bitwę z Super Saiyan Bardock i przekaże wiedzę o Super Saiyanach swoim potomkom, pokazując, że podczas gdy on przyjmuje swoją rolę jako Czas Patroller poważnie uważa złe czyny swojej rodziny za niewybaczalne do tego stopnia, że ​​kusi go, by sam je zabić, choć nie pozwala, by te uczucia przeszkodziły mu w pracy, demonstrując oddanie swojemu obowiązkowi patrolowania czasu

Historia[]

Rtyiuohgv

Jierra jest członkiem Patrolu Czasu, który zaprzyjaźnia się z Przyszłym Wojownikiem w wieku 852, gdy mają właśnie rozpocząć swoją krytyczną misję dla Chronoa. Ponieważ obaj są nowi w swojej roli, Jierra decyduje, że powinni porównać notatki i zaczyna opowiadać przyszłym Wojownikom historie o jego wyczynach. Można go zobaczyć dwukrotnie podczas otwierającego wideo rekrutacyjnego Time Patroller, uczęszczającego na zajęcia w Akademii Patroller i czytającego książkę o sztukach walki w strefie sklepowej Recreation Plaza.

Jierra po raz pierwszy zostaje wysłany do Age 750, aby naprawić zmiany w historii podczas ataku Goku na Muscle Tower. W wyniku zmiany odkrywa, że ​​5 braci Murasaki pomnożyło się do 20 i ma problem z ustaleniem, jak sobie z nimi poradzić. Ostatecznie decyduje, że nie ma znaczenia, ilu pokona, więc po prostu pokonuje ich wszystkich, pozwalając Goku i Androidowi 8 na uratowanie Village Elder.

Jego następna misja zabiera go na Planet Plant, gdzie musi chronić Chilled i upewnić się, że przetrwa bitwę z Super Saiyanem Bardockiem wystarczająco długo, aby przekazać informacje o Super Saiyanach swoim potomkom. Jednak Jierra, który gardzi złym Chilled, trudno jest nie zabić Chilled w środku, skupiając się na walce o przetrwanie Bardocka i Chilled. Zastanawia się nawet nad pomysłem przebrania się za Chłodnego, aby przekazać swoje ostatnie słowa.Później ujawnia, że ​​został wysłany na Planetę Sadala po tym, jak zmiana historii pozwoliła Saiyanom nadal żyć w pokoju na planecie. Ponieważ jego zniszczenie było częścią zapisanej historii, Jierra został zmuszony do nieczystego zadania, jakim było zapewnienie, że konflikt będzie przebiegał tak, jak powinien, więc rozpowszechnił pogłoski po obu stronach, aby wznowić konflikt prowadzący do zniszczenia planety i zmuszonych do poszukiwać nowego domu, co doprowadziło ocalałych do osiedlenia się na Planecie Plant, która ostatecznie została przemianowana na Planetę Vegeta po wojnie Saiyan-Tuffle. Pomimo wypełniania swojego obowiązku, Jierra czuje się słabo z powodu tego, co musiał zrobić, aby zachować oryginalną historię.W epilogu po zakończeniu Sagi Wojownika Świata Demonów, Jierrę można zobaczyć w tłumie na Placu Rekreacji, gdzie jest świadkiem zamieszania spowodowanego przez Starszego Kai wpadającego na Beerusa i kłótni, która następuje wraz z kilkoma innymi Patrollerami Czasu. Patrzy, jak Beerus prawie zabija Starszego Kaia za mówienie do siebie o Beerusie, który słyszy Bóg Zniszczenia z powodu skłonności Starszego Kai do głośnego mówienia do siebie. Na szczęście sytuację rozwiązuje Whis oferujący zarówno Starszemu Kai, jak i Beerusowi talerz z jedzeniem. Jierra bawi się z innymi Patrollerami Czasu na uczcie zamówionej przez Chronoa, aby uczcić bezpieczny powrót Jaja Tokitokiego.

Advertisement