FANDOM

Jedenasty Wszechświat (jap. 第11宇宙 [Dai jūichi Uchū]) – jest jednym z dwunastu wszechświatów obecnych w Dragon Ball Super.

Charakterystyka Edytuj

Symbol jedenastego wszechświata

Symbol wszechświata

Jedenasty Wszechświat jest połączony z Drugim Wszechświatem, tworząc bliźniaczy wszechświat. Wydaje się oczywiste, że ten wszechświat działa w bardzo dobrych warunkach, ponieważ Toppo, przywódca Żołnierzy Dumy, którzy są odpowiedzialni za dbanie o sprawiedliwość i niszczenie zła, jest bardzo dumny z bycia obywatelem tego uniwersum. Ponadto Markarita, odgrywa bardziej aktywną rolę niż inni Aniołowie i bardzo często doradza Bogom tego wszechświata. Żołnierze Dumy mają bardzo potężnych członków i wydają się bardzo skuteczni. A miasta wyglądają bardzo dobrze.

Jest również jednym z najpotężniejszych wszechświatów pod względem wojowników. Najpotężniejszym z nich jest Jiren, który jest silniejszy nawet niż Bóg Zniszczenia Vermoud, a ci mają być drugimi najpotężniejszymi istotami w swoich wszechświatach. Ponadto Toppo jest kandydatem na stanowisko Boga Zniszczenia i potrafi władać mocą Hakai.

Historia Edytuj

Dragon Ball Super Edytuj

Saga przetrwania wszechświata Edytuj

Podczas Turnieju Mocy los tego wszechświata jest w rękach jego wojowników. Niestety eliminacja wszystkich wojowników powoduje wymazanie tego uniwersum, ale na bardzo krótko, gdyż pod koniec turnieju Jedenasty Wszechświat zostaje przywrócony, a jego mieszkańcy wskrzeszeni dzięki życzeniu Siedemnastki.

Miejsca w Jedenastym Wszechświecie Edytuj

Znane rasy Edytuj

Znane postacie Edytuj

Bóstwa Edytuj

Wojownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Symbol wszechświata po odwróceniu przypomina twarz Vermouda.

Galeria Edytuj

Nawigacja Edytuj