FANDOM

Imeggianie (jap. 惑星イメッガの住民 [Wakusei imegga no jūmin]) – rozumna rasa kosmitów zamieszkująca Imeggę.

Informacje Edytuj

Ich królem jest Don Kyā, który nakłada na nich niebotyczne podatki. Mieszkańcy sprzedają swoje towary i usługi kosmitom, by móc spłacić tyrana. Niektórzy pomagają Son Gokū, Pan i Trunksowi inni ich poszukają dla nagrody. W końcu bohaterowie pokonują Don Kyā i oddają mieszkańcom planety rachunki, z którymi ci mogą zrobić co chcą. Mieszkańcy planety Imegga są podobni do Ziemian, z tą różnicą, że posiadają skórne wypustki na twarzach np. na brodach. Mieszkańcy planety ubierają się w luźne szaty, większość ludzi zajmuje się handlem lub usługami, żeby opłacić ogromne podatki nałożone przez Don Kyā. Imeggianie wymagają od nieświadomych kosmitów większych zapłat niż ich towary i usługi są warte. Jeśli mieszkańcy nie spłacą podatków, ich mienie jest odbierane przez policję złożoną z robotów. Pierwsi kosmici spotkani przez Son Gokū, Pan i Trunksa podczas poszukiwania czarno-gwiazdkowych kul. Bohaterowie pokonują Don Kyā i jego żołnierzy i oddają dokumentację dotyczącą długów mieszkańcom planety. Na końcu serii Dragon Ball GT Imeggianie oddają swoją energię dla super Genki-Damy Gokū, którą ten pokonuje Yī Xīng Lóng.

Znani przedstawiciele Edytuj

Wysęp w grach Edytuj

Imeggianie zostali wspomniani w grze Dragon Ball GT: Transformation.

GaleriaEdytuj