FANDOM

Hearts (czytaj: Harts, jap. ハーツ [Hatsu]) – jest przywódcą Wojowników Obszaru Środka.

Posiada umiejętność „czytania serc”, którą wykorzystuje do zarządzania wojownikami z Obszaru Środka. Planuje wykorzystać „Nasiono Wszechświata”, które posiada wystarczająco dużo mocy, by stworzyć wszechświat czy obalić Zenō. Powód jego działania pozostaje nieznany.

Wygląd Edytuj

Hearts (4) (SDBH, odc. 009)

Hearts jest wysokim i dobrze zbudowanym mężczyzną. Ma lawendowy kolor skóry, długie białe włosy ułożone do tyłu, szpiczaste uszy i czerwone oczy. Nosi pomarańczowe okulary, czarny długi płaszcz ze sztucznym żółtym futrem, czerwone spodnie i rękawice, ma także żelazne opaski na rękach i obrażę na szyi. Na jego ciele widnieje duża blizna ze znakiem X. Jego wygład jest podobny do Chrollo Lucilfera z Hunter x Hunter.

Osobowość Edytuj

Hearts jest hipokrytą i sam to potwierdził. Chce zmiażdżyć Królów Wszystkiego, Shinjanów i Hakaishinów.

Relacje Edytuj

Wojownicy Obszaru Środka Edytuj

Hearts wydaje się być miły dla swoich podwładnych.

Biografia Edytuj

Super Dragon Ball Heroes Edytuj

Saga Więziennej Planety Edytuj

Wraz z członkami Obszaru Środka pojawiła się i po chwili znika.

Saga Konfliktu Wszechświata Edytuj

Hearts (1) (SDBH, odc. 014)

Hearts obserwuje pojedynek i mówi, aby Wszechświatem Siódmym zająć się potem. Mężczyzna planuje załatwić Zenō.Wojownik pojawia się na miejscu walki Vegety, Trunksa z Kamin i Orenem. Odsyła ich do 11 Wszechświata, skąd zabiera Cambera do 3 Wszechświata. Hearts walczy z Goku UI, ale nie daje mu rady więc wzywa na pomoc Lagos. Hearts więzi Jirena w sześcianie, odsyła Lagos do 3 Wszechświata oraz pokonuje Goku, Vegetę i Trunksa. Następnie udaje się do Siódmego Wszechświata i walczy z Son Goku.

Siła Edytuj

Hearts nie zaprezentował swoich umiejętności we walach, lecz jego techniki wydają się być potężne.

Techniki Edytuj

  • Technika latania - umiejętność pozwalająca unosić się w powietrzu przy użyciu energii ki.
  • Umiejętność czytania serc - może kontrolować wojownikami z Obszaru Środka.
  • Teleportacja -  umiejętność pozwalająca na natychmiastowe przemieszczenie się w miejsce, gdzie znajduje się wybrana przez użytkownika osoba. 
  • Impuls grawitacyjny - jest w stanie znacznie zwiększyć grawitację w danym obszarze, aby powalić wrogów na ziemie. To jego super atak w Dragon Ball Heroes.

Formy i transformacje Edytuj

Hearts (2) (SDBH, odc. 014)

Super Hearts Edytuj

Herts posiada transformację, którą podejmuje po ujawnieniu swojej prawdziwej mocy. W tej formie jest znany jako Super Hearts.

Debiut w grach Edytuj

Galeria Edytuj

PrzypisyEdytuj